Case Breake en raampje maken.

Pagina: 1
Acties:

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een raampje in me nieuwe nog niet al te erg gemodde kast.

Nu vroeg ik me af hoe ik, aangezien ik af wil wijken van het window kit princiepe, het best en mooist het stuk plexiglas tegen de kast kan zetten.
Is er een strip te krijgen bij de doe-land om er tussen de kast en plexiglas te zetten of moet grofweg bezig met boutjes en de boor waardoor ik me kast en plexiglas met boutjes kan vast zetten.

Ik ga eigelijk voor de rubbere afwerking maar weet helaas niet wat de mogelijkheden zijn. |:(

Help would be apriciated!
Greetings modderz!
Four

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Verwijderd

Volgens mij, maar ik weet het niet zeker is het het handigst om raamrubber met een "H" profiel tussen het plexieglas en de case te zetten...

Verwijderd

je kan je plexiglas raampje natuurlijk ook vast zetten met montage kit, zo vast als een huis :)

Verwijderd

use the search (oke de onno's ofzow iets)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 13:24
Misschien met raamrubbers? ;)
Ik zat zelf te denken aan dubbelzijdig plakband.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

We hebben hier een heel handig iets om dit soort vragen op te zoeken....
En om toch even behulpzaam te zijn: er zijn verschillende manieren te bedenken. Met of zonder rubberen rand. Bevestiging met dubbelzijdig tape, een of andere kit, lijm, schroeven. Kies gewoon wat jij mooi of handig vindt.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ik heb eens gezien hoe iemand een raampje in z'n kast probeerde te zetten met zo'n H-rubber. Nou, dat was me toch een geklooi! :)
Uiteindelijk heeft ie het toch maar vastgeplakt met een soort van Superglue... :)
Pagina: 1