ik wilde gisteren inloggen op battle.net , nu werd er een nieuwe patch geinstalleerd op mijn diablo die een paar kleine bugs zou weghalen, Diablo II Patch 1.09D
hopla, alles goed gegaan, restart, wil ik inloggen op Battle.net, en vanaf dat moment krijg ik meldingen dat battle.net mijn applicatie nie ken identificeren.:'( m.a.w. ik heb da spel gekocht, keizuinig geweest op mn serial. en nu gaan ze me vertellen dat ik GVD niet ken inloggen
..
heeft iemand anders dit ook gehad?
of weet iemand een nld contact adres van blizzard.
toen ik gisteren avond naar hun support site ging die ik ook in de melding door kreeg , was er ook een odbc error op die site, dat er teveel users waren.
zouden ze gewoon een bug hebben geactiveerd met die nieuwe patch of zo'>?
hopla, alles goed gegaan, restart, wil ik inloggen op Battle.net, en vanaf dat moment krijg ik meldingen dat battle.net mijn applicatie nie ken identificeren.:'( m.a.w. ik heb da spel gekocht, keizuinig geweest op mn serial. en nu gaan ze me vertellen dat ik GVD niet ken inloggen
..
heeft iemand anders dit ook gehad?
of weet iemand een nld contact adres van blizzard.
toen ik gisteren avond naar hun support site ging die ik ook in de melding door kreeg , was er ook een odbc error op die site, dat er teveel users waren.
zouden ze gewoon een bug hebben geactiveerd met die nieuwe patch of zo'>?