Toon posts:

{diablo2exp} nieuwe patch1.09D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde gisteren inloggen op battle.net , nu werd er een nieuwe patch geinstalleerd op mijn diablo die een paar kleine bugs zou weghalen, Diablo II Patch 1.09D

hopla, alles goed gegaan, restart, wil ik inloggen op Battle.net, en vanaf dat moment krijg ik meldingen dat battle.net mijn applicatie nie ken identificeren.:'( m.a.w. ik heb da spel gekocht, keizuinig geweest op mn serial. en nu gaan ze me vertellen dat ik GVD niet ken inloggen :(
..
heeft iemand anders dit ook gehad?
of weet iemand een nld contact adres van blizzard.
toen ik gisteren avond naar hun support site ging die ik ook in de melding door kreeg , was er ook een odbc error op die site, dat er teveel users waren.

zouden ze gewoon een bug hebben geactiveerd met die nieuwe patch of zo'>?

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

[ Are you getting the message that Battle.net was unable to properly identify your application version? ]
Uninstall then reinstall the application, then try logging onto Battle.net.

Steps to Un-install:
  • Click on "Start"
  • Highlight "Programs"
  • Highlight the game that you want to un-install
  • Click on "Un-install"
Steps to Install:
  • Insert the CD and click install
  • If the auto play screen does not pop up:
    * Double-click on the "My Computer" icon
    * Double-click on the CD icon
    * Double-click on the Setup icon
  • The install program will then give you directions on how to install.
If your virus detection software is not able to detect or clean the infected files, or if you do not have any virus detection software, then please try the online virus scanner at Symantec Security Check
Battle.net support

In nog geen minuut gevonden op de support site ennuh dr staat geen nederlands telefoon of adres bij de international support, alleen Belgisch... |:(

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
o shit... dan heb ik toch ergens gruwelijk overheen gekeken , maar in ieder geval kai bedankt joh!
:)

Verwijderd

Ho dit hoef je niet te doen!!! Ik heb hem uit mezelf helemaal geuninstalled.(Echt alles weg dus geeen save folders bewaard ofzo) En vervolgens weer helemaal geinstalled sorry maar dat werkte dus niet ik kan hem nog steeds nie spelen..... Het lijkt me stug dat dit vanochtend wel zou werken als het gisterennacht niet werkte. Volgens Diabloii.net fixen ze dit gewoon va de realms...

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-02 08:00

Canon23

>>MY<< world

Ik kan gewoon spelen online (nu dus) Gisteren weet ik niet, omdat nu pas die patch hebt gedownded...waarschijnlijk is het probleem opgelost en hoefde D:LoD niet te reinstallen

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS