Toon posts:

Kapotte muiskabel, te vervangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een huisgenoot van mij kwam met een Microsoft w/IntelliEye 1.0 USB muis aan zetten. Dat ding bleek t niet meer te doen, dus ik ff kijken er naar.
Nou er was direct al te zien dat er iets mis was, want er zat een stevige knik in de kabel. |:(
Dus kabel hoogst waarschijnlijk kapot.

Nu wilde ik weten of voor deze muis de kabels er van los te verkrijgen zijn. Deze kabel zitten namelijk gewoon met een klein stekkertje vast in de muis en dus zo te vervangen lijkt me.

Iemand enig idee, want ik heb ze zelf nog niet gevonden?(nou moet ik wel zeggen dat zoeken niet een van mn beste eigen is).

Oh en garantie is geen optie want dat ding is zeker al een paar jaar oud.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:49
Die kabel is wel te vervangen, maar voor zover ik weet niet los te krijgen..

Misschien een optie om een of andere low-budget muis van een tientje ofzo te kopen, en daar de kabel van te gebruiken?

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Je kan toch ook die knik wegknippen en dan de draadjes aan elkaar solderen. Is misschien niet echt professioneel, maar goed, het is te proberen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:49
Op donderdag 06 december 2001 09:31 schreef AxzZzel het volgende:
Je kan toch ook die knik wegknippen en dan de draadjes aan elkaar solderen. Is misschien niet echt professioneel, maar goed, het is te proberen.
Kan inderdaad ook, maar dan zit er wel een dikke bobbel in de kabel.. Werkt soms ook niet echt fijn denk ik.. (afhankelijk waar de knik zit natuurlijk)

Of gewoon inkorten?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Met een mesje voorzichtig de plek waar de kabel kapot is strippen.. kijken welke dingen niet goed contact maken en weer verbinden met een kroonsteentje...

Heb je alleen wel een blokje (met een beetje pech) kroonsteentjes aan je muiskabel hangen..

Ik weet niet of dat een probleem is?

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Neem anders een contact op met MS nederland, het kapotte kabel probleem komt vaak voor bij versie 1 van die muis en ze hebben er al heel veel vervangen. Zou dus gewoon een keertje moeten vragen of ze die kabeltje toevallig ook los willen sellen.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:36
Draadloze muis ! :+

1+1+1 = 1

Verwijderd

Topicstarter
Oké dan weet ik genoeg, igg wel goed gezocht dus. ;)

Maar bedankt en ik laat t m wel ff weten.
Pagina: 1