Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Het kan best dat die 250 watter het trekt, maar eigenlijk is die te licht wat de stroom voorziening aangaat, en kan na een tijdje overlijden.
Het is niet zozeer het aantal watts, maar de hoge stroom op de 5 volt lijn.
350/400 watt is veiliger, ik zou een El Cheapo 400 watter er in zetten.
altijd gewerkt met een 250 watt (die het nog steeds doet) maar heb toch maar geupgrade naar een 350 enermax.
als je later nog een hd of ander apparaat bijplaatst kom je toch tekort.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Koop gewoon een Descent 300-350 Watt voeding en dan heb je nog de ruimte om in de toekomst uit te breiden
Verwijderd
Mensen kopen allemaal die kaartjes (terwijl ze bijna even duur zijn als een GF2 gts of zelfs een Pro) en dan komen ze weer terug op tweakers met een lul verhaal dat ze zo een lage 3dmark score hebben enzo...
Ik kan echt NIEMAND meer een GF2MX aanraden... zonde van je geld, koop dan gewoon voorlopig geen Videocard en wacht even tot de prijzen nog verder dalen en koop een GF2ti want die kosten ook geen reet meer en zijn wel zeker 2 keer zo snel als een MXje... dan kan je tenminste nog al je games op 1024 32bit spelen met die MX kan dat allang niet meer
Thunderbird 1133
MSI mobo
GF2 MX (ja mx, spellen worden toch amper gespeeld
2 cd drives
en een HDD
draait prima op een A-Open 250watt voeding (toen waren die midi's er nog niet met 300watt) Het heeft ook te maken met wat voor kwaliteit die voeding is, een prut 300watt voeding kan je slechter mee af zijn dan met een goeie 250watt. Uitproberen dus
In God I trust, everyone else pay cash.
Ik heb hem net ff gebeld, en heb gezegt dat ie maar ff een 300watt mee moet nemen.
Daar heb ik nog niet naar gekeken, ik weet iig dat het een 250 is, verder kon ik zo geen merk vinden. Het is igg een standaard Packard Bell voeding lijkt mij zo..Op donderdag 06 december 2001 09:41 schreef -KOD- het volgende:
Weet je het merk of type van de voeding?
Andere voeding kun je er altijd nog inzetten, mocht blijken dat het spul instabiel wordt..
En het hangt inderdaad heel erg van de kwaliteit van de voeding af..
Hooi,
Nog niet naar de overkant van die grote plas? Dat was toch zeer binnenkort?!
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Verwijderd
Dus niet alleen het vermogen is belangrijk, ook de fluctuaties op de verschillende voltages is cruciaal voor een stabiel systeem. Menig instabiel systeem waar niets lijkt te helpen, blijkt ineens super te draaien met een goede voeding.
Dus bespaar niet op een voeding, maar koop gewoon een goede!
Verwijderd
//offtopic
Twynn,
da's komende woensdag morgen vroeg. Arrgghh, tegenwoordig moet je 3 uur van te voren inchecken. *zucht*
Verwijderd
Okee, dus niet klagen als later blijkt dat die 250W voeding in je systeem niet voldoende is. Je wilde immers zelf risico lopen...Op donderdag 06 december 2001 09:37 schreef Copyman het volgende:
Als je over bezuinigen begint kan je beter nix zeggen, het boeit deze kerel dus nix wat er in zijn pc zit, als hij maar een beetje spelletjes kan spelen, en hij wil het gewoon goedkoop houden. Laat staan dat ie weet wat 3dMark is. IK VRAAG DUS NIET OF IK MOET BEZUINIGEN, maar ik vraag gewoon: Kan deze 250 watt dit trekken.
Op donderdag 06 december 2001 09:52 schreef Nibble het volgende:
* Nibble speelt nog steeds alle spellen lekker op 1600x1200x32 op zijn GF3
Nee, ik heb NIET gezegd dat ik er GEEN 300watt voeding in zou zetten, ik vraag alleen of 250watt dit kan trekken... zucht..Op donderdag 06 december 2001 10:29 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Okee, dus niet klagen als later blijkt dat die 250W voeding in je systeem niet voldoende is. Je wilde immers zelf risico lopen...