Toon posts:

GBA Games die Feb.uitkomen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om eind februari een GBA te kopen ik importeer dan meteen 3 spellenuit amerika voor erbij. Welke spellen komen er tegen die tijd uit die echt must buys zijn??? Ik wil zoiezo Golden Sun kopen en hou erg van RPG's en niet van sportspellen. Dus ik wil Golden Sun +2 spellen die tegen die tijd uitzijn(in USA) en echt helemaal super zijn. Heeft iemand wat info over wat voor spellen binnenkort dus komen? De spellen die al aangeraden worden in andere GBA topics koop ik misschien later wel maar wil vooral de allernieuwste spellen (breath of fire???) Please help me

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm gamespot had ik zelf al gekeken. Heeft iemand nog een andere pagina waar zulk soort shit op staat. Of gewoon 2 spellen die begin volgend jaar utkomen en waar ze met spannig op zitten te wachten???? Thx

Verwijderd

Waarom importeren? In februari zin er zat kewle spellen hier al...

7 dec:
Breath of Fire
Ecks vs Sever

Chu Chu rocket
MegaMan EXE

Mech Platoon (12 Dec)
Advance Wars (11 Jan)
Golden Sun (22 Feb)

Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat Jedi Power Battles ergens in December uitkwam!

Ik denk dat je het beste tegen die tijd deze topic nog eens een schop geeft.

Hier is nog een release lijst, maar het meerendeel klopt niet. Misschien dat je er een paar titels uit kan vissen om naar te zoeken....

Verwijderd

en Sonic?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op donderdag 06 december 2001 13:56 schreef tva_goku het volgende:
en Sonic?
schijn idd ook zeer snel uit te komen....

Deze plek is te koop.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
GTA 3 kwam toch ook rond die tijd?? :9~

Verwijderd

Megaman EXE lag zaterdag ook al in de schappen bij...euh...Dixons in Sneek geloof ik of bij Bart Smit in Sneek.
Heb getwijfeld of ik 'm zou kopen. Ik wil hem wel, maar ik moet eerst Doom en Bomberman uitspelen :)

Verwijderd

succes

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 14:18 schreef Tha_Freeser het volgende:
Megaman EXE lag zaterdag ook al in de schappen bij...euh...Dixons in Sneek geloof ik of bij Bart Smit in Sneek.
Heb getwijfeld of ik 'm zou kopen. Ik wil hem wel, maar ik moet eerst Doom en Bomberman uitspelen :)
Ik vinnem tegenvallen....maar ja, meningen verschillen!

Verwijderd

Ik zou echt kijken of Lunar Legend tegen die tijd uit is!
Die is pas gaaf!

beter dan Breath of fire als ik de pics zie.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat zijn de posts die ik bedoel thx quakemaster. Sonic lijkt me overigens ook erg leuk. Maar aangezien er zo vreslijk veel leuke rpg's gaan uitkomen zit de kans er dik in dat ik 3 rpgs koop.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 06 december 2001 14:18 schreef Tha_Freeser het volgende:
Ik geloof dat het bij Bart Smit was, maar inderdaad in één van de 2 winkels in Sneek. :P

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Golden Sun is toch al uit? Heb hem iig al ergens in een webwinkel zien liggen, zo voor de grijp om mee te nemen als kertskado :) of importeer hem uit de states.

MechWarrior || Monsters Game

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op donderdag 06 december 2001 19:43 schreef GambitRS het volgende:
Golden Sun is toch al uit? Heb hem iig al ergens in een webwinkel zien liggen, zo voor de grijp om mee te nemen als kertskado :) of importeer hem uit de states.
Dat zijn import versies :P

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:22 schreef QuakeMASTER het volgende:
Ik zou echt kijken of Lunar Legend tegen die tijd uit is!
Die is pas gaaf!

beter dan Breath of fire als ik de pics zie.
RPG's dmv pics beoordelen :? LOL!

Bij RPG's maken de graphics niet het grootste verschil tussen de één en de ander ... gameplay en plot doen dat!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 20:02 schreef CommDante het volgende:

[..]

RPG's dmv pics beoordelen :? LOL!

Bij RPG's maken de graphics niet het grootste verschil tussen de één en de ander ... gameplay en plot doen dat!
het is een goede game.. let op me woorden
Ik ben een kenner :9
Zoek maar es naar Lunar Legend.

Verwijderd

Hej Dragon Warrior 3 Advande lijkt me ook wel cool..
Ook een RPG

Verwijderd

Ik zit te wachten op een Zelda voor de GBA die niet gebruik maakt van het pokémon idee waarbij je ontzettend veel spelcassettes moet kopen om het spel uit te spelen. Maar ja, dat wordt lang wachten voor mij... (ben een beetje een zelda freak, ik heb alleen Zelda Link's Adventure, Zelda Oracle of Seasons/Ages, en die CDI versies niet, maar die GBC versies komen binnenkort waarschijnlijk wel in mij collectie :))

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
wat worden een beetje DE RPG's op de GBA
golden sun is namelijk enorm cool..ik zit nu tegen de eindbaas (een fusiondragon AAAHHH)..wel gelezen dat er een GS2 komt tegen kerst volgend jaar..maar welke RPG's houden mij zoet tot die tijd???
(btw europese releasedates boeien niet ik down de roms >:) )

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 17:22 schreef Peppers4ever het volgende:
Ik zit te wachten op een Zelda voor de GBA die niet gebruik maakt van het pokémon idee waarbij je ontzettend veel spelcassettes moet kopen om het spel uit te spelen. Maar ja, dat wordt lang wachten voor mij... (ben een beetje een zelda freak, ik heb alleen Zelda Link's Adventure, Zelda Oracle of Seasons/Ages, en die CDI versies niet, maar die GBC versies komen binnenkort waarschijnlijk wel in mij collectie :))
Over zelda is nog niks bekend, dus dat duurt nog wel een jaar of langer

Verwijderd

RPG's voor de Advance:

Magical Vacation (nu uit in Japan)
Breath of Fire (1 & 2)
Golden Sun (1 & 2)
Fire Emblem: Maiden of the Dark
Dokapon
Lufia: The legends returns
Lundar Legends

Bron RPG lijst!

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 20:51 schreef CommDante het volgende:
RPG's voor de Advance:

Magical Vacation (nu uit in Japan)
Breath of Fire (1 & 2)
Golden Sun (1 & 2)
Fire Emblem: Maiden of the Dark
Dokapon
Lufia: The legends returns
Lundar Legends

Bron RPG lijst!
Hej je vergeet Dragon Warrior 3 Advance nog

edit:
Wat klote! ik kan nu nergens vinden dat er van Dragon Warrior 3 een Advance versie uitkomt.
Zelfs de makers ENIX.COM zeggen hier niks over.
Maar ik heb toch op een site gelezen dat die komt.. met plaatjes erbij. zijn er meer die dit gezien hebben?

Verwijderd

Helaas, voor zover ik weet komt 'ie (is er al?) op de Color!
Pagina: 1