Toon posts:

Gaten boren in kast voor Swiftech462-BA...??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een Swiftech gekocht voor op mijn KT7-RAID/Duron.
Op mijn moederbord zitten dus 4 gaten rondom CPU en achter mijn moederbord een ijzeren plaat van mijn "Highgreen Bigtower".

Moet ik nu gaten gaan boren in die ijzeren plaat om de Swiftech vast te zetten? Hij is vrij zwaar, dus alleen op het moederbord zal wel niet moeten (??). Hoe zit het met stroom/kortsluiting etc....door de schroeven in de ijzeren plaat? :?

Dit klinkt allemaal misschien een beetje dom, maar ik wil zeker weten dat ik mijn Swiftech goed inbouw. Ik ga soms naar LANparty's dus hij moet wel goed vast zitten. :)

Ik heb al een PDF bestand van Swiftech site gehaald, maar die vind ik een beetje onduidelijk.

Wie heeft ervaring met het inbouwen van een Swiftech 462-BA en kan me dit even uitleggen in duidelijke (lees noob) taal? :)

Alvast bedankt voor alle info...

Verwijderd

Het is wel degelijk de bedoeling die cooler alleen aan je mobo te hangen. Dit moet makkelijk kunnen.

Verwijderd

Je hoeft niks te boren in je kast. Op de site staat precies hoe je het moet installeren. Geen zin om het helemaal uit te leggen. Maar je hoeft niks te boren.

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 10:47 schreef Aico het volgende:
Je hoeft niks te boren in je kast. Op de site staat precies hoe je het moet installeren. Geen zin om het helemaal uit te leggen. Maar je hoeft niks te boren.
Roger that.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet het moederbord er helemaal uithalen?

Verder nog dingen waar ik op moet letten? :?

Verwijderd

jah.. je moet de schoeven kruislings aandraaien.. zodat de druk gelijk over je core wordt verdeelt..

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 19:14 schreef n0va^ het volgende:
jah.. je moet de schoeven kruislings aandraaien.. zodat de druk gelijk over je core wordt verdeelt..
Das idd een hele goeie tip. Das ook het voordeel van swiftech coolers. Je core mollen in bijna onmogelijk als je hem goed gelijkmatig aandraait.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is vrij zwaar....hoop dat mijn moederbord dit kan hebben. Ik doe er ook een koperen spacer tussen. :)

Ik ga ook naar LAN's namelijk... :P

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 20:56 schreef GODFLESH het volgende:
Ik ga ook naar LAN's namelijk... :P
[off-topic]
We know . . . zei je net ook al.
[/OT]

Verwijderd

Topicstarter
welke "washer" moet ik gebruiken voor mijn KT7-RAID?

nylon (large holes) / black fiber (small holes, not grounded) of helemaal geen washer?

waar zijn die dingen voor trouwens? :?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 19:07 schreef GODFLESH het volgende:
welke "washer" moet ik gebruiken voor mijn KT7-RAID?

nylon (large holes) / black fiber (small holes, not grounded) of helemaal geen washer?

waar zijn die dingen voor trouwens? :?
die dingen zijn ervoor dat je schroeven je moederbord niet kunnen raken en dus ook geen kortsluiting kunnen veroorzaken.. ik zou ze dus maar wel gebruiken..

welke? degene die het best past: proberen dus en opletten dat je schroeven niet je moederbord raken

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 19:05 schreef GODFLESH het volgende:
Ik moet het moederbord er helemaal uithalen?

Verder nog dingen waar ik op moet letten? :?
Ja , als je de 462 er wel eens wil afhalen en niet weer je mobo wil demonteren zou ik als ik jou was er een drupje secondelijm op de moertjes en boutjes doen (die aan je mobo vast komen te zitten),want anders draaien deze elke keer los, en om deze weer vast te zetten moet je dan weer je mobo uit bouwen.
Pagina: 1