Toon posts:

Waar kan ik een Counterstrike server plaatsen??

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou de naam zegt het al. Ik speel graag CS en ik zoek voor mijn clan een warserver. Huren is een optie, maar dit kost al minimaal 77 piek per maand en dan kan je nog vrij weinig. Ik kan zelf een systeem in elkaar draaien, maar dan niet in een "U" rack, daar heb ik gewoon het geld niet voor (of iemand moet daarvoor nog goedkope spullen voor hebben liggen). Maar ga er ff vanuit dat het een mini ATX kassie is met 100 MBit netwerk kaartje, die moet aan een lekkere backbone gehangen worden voor een leuke prijs.

Wie oh wie weet adressen waar dat kan of kan me daarbij helpen?

Verwijderd

dream on....

Of je moet iemand kennen die ergens op een campus zit.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb al een bedrijf gevonden waar ik een server voor 25 euro p/m kan stallen, maar dan moet ie wel U1 zijn. Dataverkeer is 5 euro per GB, ook wel te doen, ware het niet dat je begint bij 10 GB en 100 euro :( en dan moet je pas 5 euro per GB betalen.

Die U1 das een beetej de bottelneck en dan die instap dataverplaatsing...ook een beetje aan de hoge kant :(

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 23:09

PanMan

Spun!

Het kan vanaf ongeveer 65/maand (staat daar nou een euro teken voor, bij jullie?). Incl 20 Gb data. En 10 Gb data extra kost dan 22. Erg veel goedkoper zal je het AFAIK niet vinden. Success!
(alle bedragen zijn dus in euro's).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-03 22:36
nee er staat geen euro teken voor moet dat dan? (kortom is het 65 euro of 65 gulden)
en misschien is het handig om dan ook de betreffende hoster te noemen.. als dat mag dan.. :)

Verwijderd

Als je geen bezwaar hebt om je server op te sturen of weg te brengen naar een host in America zul je best voor een paar dollars je eigen clan server hebben met een leuke hoeveelheid data.

Denk alleen dat er geen nederlandse CS'er is die op jouw doos wil spelen doordat z'n ping de 1 seconde benaderd :)

Dus je zit gekluisterd aan nederland, het land waar je niets voor niks krijgt en voor weinig een beetje. Bandbreedte is duur en als je er gebruik van wilt maken moet je schokken of zoals worldpunch zei: 'zoek een campus-host'

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 23:09

PanMan

Spun!

Op donderdag 06 december 2001 01:36 schreef Vuurvlieg het volgende:
nee er staat geen euro teken voor moet dat dan? (kortom is het 65 euro of 65 gulden)
Euro dus.
en misschien is het handig om dan ook de betreffende hoster te noemen.. als dat mag dan.. :)
deze prijzen zijn bij http://www.nxs.nl/

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 06 december 2001 00:07 schreef nitraat het volgende:
Dataverkeer is 5 euro per GB, ook wel te doen
Tsja, ook als je op 100GB per maand zit? ;)
(de CS server die ik (af en toe) beheer schat ik op zo'n 300GB/maand aan verkeer...)

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
kijk is bij luna.nl

als je daar een bak colocated neer zet heb je voor 150 piek per maand 20gb. wat in gehoord heb doen ze daar niet moeilijk over meer traffic of je moet het wel heel bont maken

• MAZZA
  • Laatst online: 22-04 11:16

MAZZA

Barbie is er weer!

Da's slechts fl. 3305,57 per maand >:) (Alleen het dataverkeer dan).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info mensen, ga er trouwens wel even vanuit dat het voorlopig alleen een warserver zal zijn en geen public, want anders loopt de dataverkeer idd de pan uit.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:58
[acm-edit: op verzoek van eigenaar van de genoemde nick, zijn eigen nick verwijderd, ook gelijk de "spam" dan maar]

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:58
Aangezien ik de 'spam' wel erg on,topic vind:

Kijk eens keertje bij 2fast.nl
Zal je nog een aardige duit kosten maar is wel 1 van de goedkoopste SNELLE hosters die ik ken.

• Zaagmans
  • Laatst online: 05-04 22:02
http://www.choosehosting.net/

is wel in de UK, kost 100 piek per maand, maarja wel rtcw en counterstrike etc

- Ruud

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals ACM laatst al aangaf:
Zoals in de FAQ staat zijn dit geen geliefde topics.
Vooral omdat ze altijd bomvol spam komen te staan.
En we gaan maar door en door ...
Verder heb je vor dit soort zaken gewoon een zak geld nodig sim-pel

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.