Turn it off and on again.
ja, gebruik de search maar eens, of kijk onder spielerij...
Terug naar de winkel duss..
Terug naar de winkel duss..
Hebben ze je cd-key gejat ouwe, ff winkel bellen waar je em gekocht heb en om nieuwe key vragen...Op woensdag 05 december 2001 23:51 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik denk koop ik RTCW (Speciale Gamepoint Editie)dus vandaag binnen gehad maar als ik een server wil joinen zegt hij dat me cd key invalid is ......
Kan je je voorstellen hoe ...... dit is koop je eens een keer wat origineel krijg je dit weer
Volgends mij zijn er meer mensen die hier last van hebbe ..
Signature?
kan niet m8s want hij komt niet bij een normale shop vandaan hij was nog gesealed 
Ik heb deze btw :
Ik heb deze btw :
je zal toch ergens terug moeten he...Op donderdag 06 december 2001 00:14 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
kan niet m8s want hij komt niet bij een normale shop vandaan hij was nog gesealed
Ik heb deze btw :
[afbeelding]
Hoe wou je t anders gaan spelen?
GOOD POINT ...maare heb al een email gestuurd naar activision maar ik wacht met ongeduld op die reactie daaropOp donderdag 06 december 2001 00:18 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
[..]
je zal toch ergens terug moeten he...
Hoe wou je t anders gaan spelen?
heb je al geprobeerd om via je opties je key te verifieren ?
misschien wat lowercaseletters vergeten ?
misschien wat lowercaseletters vergeten ?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
[topic=337926]
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Pagina: 1