[shop survey] Mag een medewerker zijn winkel...

Pagina: 1
Acties:

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mag een medewerker de scores van het bedrijf waar ie werkt omhoog schroeven door zelf een survey in te vullen?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

duidelijk gevalletje [forum=43] :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is natuurlijk echt niet netjes.. maar verboden :? ik weet het niet.

Maar ik denk niet dat een medewerker dat snel zal doen.. komt hele bak negatieve reacties op zodra een tweaker dat door heeft.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lijkt mij niet, zou namelijk niet bepaald eerlijk zijn imho :O

C:\>_

Verwijderd

Nou lijkt mij niet :) , tenzij deze medewerker natuurlijk zelf ook klant is (geweest) bij deze winkel.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Check dit dan eens. Vooral de reply van maxweasel we zijn bezig met ... op een topic zit me nogal dwars. Check ook ff zijn profiel. Kan iemand hier een eenduidige antwoord opgeven?

ff zijn complete reactie
Tuurlijk weten we dat!!! En dat hebben we al meerdere keren gezegd en toegegeven, en het zijn niet alleen slapeloze nachten voor de wachtende klanten hoor...
Maar het is dus ook daarom dat we er iets proberen aan te doen

[knip]

En wat betrefd het wanneer... Laat ons zeggen dat de vertragingen gaan wegebben in december, en dat we met de aanvang van het goede jaar op kruissnelheid willen draaien, niet Wim??? Als het mogelijk is vroeger natuurlijk...

C ya,
Ben aka Maxweasel

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Pagina: 1