De Xbox met Divx

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 19:40

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Als ik alle verhalen over de xbox mag geloven, is het bijna een gewone pc in een gelikt kastje..... Nu vraag ik me af of het dan niet ook mogelijk is om dit kastje te gebruiken voor het afspelen van divx filmpies. Wanneer dit kan wordt het natuurlijk een super interessant apparaat..... :9~

iemand een mening??

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-03 20:29

tweakerbee

dus..?

Niet. Je hebt geen controle over het OS. Als DivXBOX kun je beter een eigen (semi-oude) PC gebruiken, met wat TVout/geluid/nic zooi erop. :P

You can't have everything. Where would you put it?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

<font size=1>hhhm, iets te enthousiast troll met reactie verwijderd :o. Volgens mij ging er een andere post mee :o. Excuses</font>
<hr>
ontopic:

Maareh, je moet inderdaad controle hebben over het systeem.

Wat je je zou kunnen voorstellen is dat er speciale releases komen, waarin er een player en een codec in de DivX is ingebouwd, waardoor je een "autorun" achtige DivX krijgt als je deze op CD brandt, en in de Xbox schuift. Of dat je divxen kan converteren tot deze -voor de xbox hardware- begrijpelijke cd's :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 19:40

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
maar is het dan niet mogelijk om die xbox softwarematig te kraken, of te flashen???

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

er zullen toch wel bootcd's komen verwacht ik ...

alleen eventjes geduld ...

men moet alleen maar door die kernel geraken die erop staat...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Misschien wel, maar het kan nog wel ff duren voordat er echt van dat soort dingen gaan uitkomen. Verder denk ik dat je dan gewoon een disk krijgt die je in je XBox stopt en daarna geeft je XBox wel aan dat je een CD met een divX erop erin moet stoppen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 12:08 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Misschien wel, maar het kan nog wel ff duren voordat er echt van dat soort dingen gaan uitkomen. Verder denk ik dat je dan gewoon een disk krijgt die je in je XBox stopt en daarna geeft je XBox wel aan dat je een CD met een divX erop erin moet stoppen
Dat betwijfel ik. Als je meemaakt hoevaak mensen problemen hebben met de DivX-codecs.. Dan is een bij de film meegebakken en werkende codec toch wel erg lekker :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Kijk dit is wat waar je ietst aan hebt

http://www.bokks.net/

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Het zal heus wel komen want het is gewoon een PC met DirectX8. Met een kennis van zaken moet dat allemaal geen probleem zijn om een soort autoloader of een resident programma op de HDD erbij te stoppen om DiVX-jes af te kunnen spelen.
Op de DreamCast draai toch ook al linux dus wat is dan een filmpje op de XBox tonen?

Senile! Senile Oekaki

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05

markvt

Peppi Cola

linux voor de X-box dat zou pas kick wezen

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Pagina: 1