goedkope subwooferset

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Ik wil een goedkoop subwoofersetje aanschaffen [+/- 150.- 200.-], liefst wel een beetje kwaliteit, het volume hoeft niet superhard te kunnen.

Nu heb ik totaal geen verstand van dat geluid gedoe, dus heb ik wat vraagjes.
* Kan ik 4 speakers + subwoofer aansluiten op een soundblaster 128 [onboard MSI K7T Turbo2]?? Ik weet dat 2 + sub wel kan, maar met 4 weet ik het niet. En als ik later een andere geluidskaart aanschaf, zou ik de speakers dan anders aan kunnen sluiten? [ik gis maar wat..]

* Zo ja, is dit setje wat??
Target Subwoofer 5-1 System 880W
Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/15346.jpg

* Of lijkt dit er meer op:
Creative SW320
Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/sw320.jpg

* Heeft iemand suggesties voor mij??

Verwijderd

Oke voor speakers hoef je niet bij Trust te zijn, maar dit vond ik toch wel een geil ding, hij is volgens mij nog niet uit, anders very soon...

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.nl/_images/products/300/12618.jpg

5.1 surround sound luidsprekerset met krachtige output van 2000 Watt
Ideaal voor het creëren van uw eigen theater thuis met verbazingwekkend realistische geluidsprestaties
Geschikt voor gebruik met de geluidssystemen Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digitaal (AC-3)
Regelbaar subwoofer volumeniveau voor krachtige geluidsbeleving
2 jaar garantie
Artikelnummer: 12618

kost 200,- , leuk eh :+

die subwoofer ziet er een beetje goedkoop uit, maar goed :)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Dan zou ik iig voor de creative gaa, grotere sub. Zegt natuurlijk niet alles maar dat in die prijsklasse..
Volgens mij heeft Labtec wel redelijk spul voor zo'n budget maar ik ben ook niet zo bekend in die dingen.

Ga gewoon eens ergens luisteren, kan vast wel.
Maar kun je niet gewoon een oud versterkertje en een stel redelijke boxen gebruiken? Heb je meestal veel meer aann.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Dit ziet er idd wel kewl uit, maar 5.1 kan ik ni aansluiten op mijn geluidskaartje [onboard van MSI K7T Turbo2] of wel??

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 23:16 schreef freakstar het volgende:
Dit ziet er idd wel kewl uit, maar 5.1 kan ik ni aansluiten op mijn geluidskaartje [onboard van MSI K7T Turbo2] of wel??
Ik heb ook een MSI k7T Turbo2, dat ding heeft toch geen onboard geluidskaart he :( ?

(ik moet hem nog installeren in mijn nieuwe kast, d'rom :+ )

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op woensdag 05 december 2001 23:13 schreef mxstrAEm het volgende:
Oke voor speakers hoef je niet bij Trust te zijn, maar dit vond ik toch wel een geil ding, hij is volgens mij nog niet uit, anders very soon...

[afbeelding]

Ideaal voor het creëren van uw eigen theater thuis met verbazingwekkend realistische geluidsprestaties
Geschikt voor gebruik met de geluidssystemen Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digitaal (AC-3)
2 jaar garantie

2KW? Yeah right!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 23:17 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Ik heb ook een MSI k7T Turbo2, dat ding heeft toch geen onboard geluidskaart he :( ?

offtopic:
Die van mij iz wel met onboard geluid, maar is erg goed uit te zetten is mijn ervaring.

Is het misschien verstandiger om ook een geluidskaart aan te schaffen met 5.1 ondersteuning?? Ik doe [nog] niet zoveel met dvd en zo, maar wel heel veel met geluid.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 23:17 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

Turbo2 heeft onboard sound

Een leuke subwooferset is de Philips A2.300, wordt oa. verkocht bij Funprice voor 90 piekjes.

Totaalvermogen van 20W RMS, PMPO waarde van 250W :P

Verwijderd

nu bij mediamarkt philips a 2.500 (4.1) voor 139 piek

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ik zou zeggen, Creative FPS 1600, zal je ZEKER geen klachten over hebben, is 4.1, heeft vette subwoofer (ziet dr ook nog es leuk uit *D ) en valt PRECIES binnen de door jouw genoemde prijsklasse :D

Wil je dr dan een leuke geluidskaart bij neem dan een Creative 5.1 of een leuk hercules kaartje (fortissimo of MuseXL) Ik heb hier zelf nog een MuseXL met Creative FPS 1000, ik moet zeggen: daar ben ik tot nu toe wel Heel tevreden over hoor :D Maar begint nu toch een beetje gedateerde speakers te worden. De fps 1600 is een heel goed alternatief voor een leuke prijs.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 23:23 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Turbo2 heeft onboard sound
[offtopic]
:'( waarom nou ?! Ik haat onboard devices, heb ik een Packard Bell met onboard 2d kaart, koop ik Turbo2, heb ik nu ook onboard geluid :( :( nog meer leuke verassingen bij de Turbo2??

Onboard dildo misschien? Maar geen DVI aansluiting he? Nee natuurlijk niet, die moet ik weer los erbij kopen, JAAAA *D

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Maar hoe zit het met aansluiten??

Gaat dit gewoon met één 3.5mm plug in m'n geluidskaart, of heb ik meer nodig?

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
Kan je niet beter gewoon je geld uitsparen, heb je je normale versterker niet bij je PC in de buurt staan?

Goeie subs beginnen bij f 1000,-, maar voor rond de f 300,- heb je al deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.magnat.de/images/produktfotos/home/omega/250.jpg
http://www.magnat.de/english/produkte/home/output.php?html_art=home&html_name=omega&html_nummer=250

Coïtus ergo sum

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Mjah...Creative heeft nog steeds geen goede sub...

Ga voor de Labtec APX 4620..GIGANTISCHE houten sub met goede satellieten voor 200 piek.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 05 december 2001 23:13 schreef mxstrAEm het volgende:

[afbeelding]

2 jaar garantie

Ikkeh... vertrouw trust niet echt...
Is verder niet echt duur, maar dat merk je meestal ook wel erg duidelijk aan hun producten...

Specs

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Trust speakers zuigen gewoon >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Als het voor muziek is, koop het dan niet. Zeker als je een beetje van kwaliteits muziek houdt.

Koop dan gewoon een versterker met bv. 2 fronts en een sub.

Of koop gewone actieve speakers. of maak (als je dat kunt zelf actieve speakers). Als het alleen voor games is, dan moet je het wel doen.

Ik heb er ook over gedacht om zo'n setje te kopen, maar voor muziek zuigt het gewoon.

grtz,

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 23:28 schreef caesartje het volgende:
Ik zou zeggen, Creative FPS 1600, zal je ZEKER geen klachten over hebben,
Ik heb je advies opgevolgd, en ik heb idd geen klachten. Nu nog een goed geluidskaartje en ik zit weer gebakken.
Op donderdag 06 december 2001 08:58 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Als het voor muziek is, koop het dan niet. Zeker als je een beetje van kwaliteits muziek houdt.
Het is niet echt voor muziek, meer voor games. Voor muziek heb ik een stereo installatie... helaas niet echt in de buurt van mijn pc.

Verwijderd

880 watt, sjees daar kunnen mijn tannoys niet tegen op :+

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op vrijdag 07 december 2001 00:02 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
880 watt, sjees daar kunnen mijn tannoys niet tegen op :+
mijn oordoppies zijn 2,5KW per stuk ;)

is er voor de topicstarter (freakstar) geen mogelijkheid om te luisteren hoe ze klinken? Bijvoorbeeld in de winkel bij vrienden? Dan hoor je zelf wat jij het beste vind.

Pak je rust!

Pagina: 1