Toon posts:

GeForce 2 Ti en Direct3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik kan geen spellen spelen (zoals FIFA2002, die niet opstart) sinds ik XP heb geinstalleerd (professional). Ik gebruik de nieuwste Reference drivers en een geupgrade BIOS voor mijn moederbord (GA 7 VTXH).

Zodra ik FIFA2002 opstart, springt ie terug naar Windows en zodra ik in dxdiag direct3d test, zegt ie dat ik de test afbreek door op een knoppie te drukken. Allemaal onwaarheden dus.

Iemand meer dit probleem gehad en het uiteindelijk op kunnen lossen?

Greetz
Martijn

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:21
Er is een groot GF 2 Ti topic, plaats et daarin

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:34
Op woensdag 05 december 2001 22:58 schreef lieshout het volgende:
Hoi,
ik kan geen spellen spelen (zoals FIFA2002, die niet opstart) sinds ik XP heb geinstalleerd (professional). Ik gebruik de nieuwste Reference drivers en een geupgrade BIOS voor mijn moederbord (GA 7 VTXH).

Zodra ik FIFA2002 opstart, springt ie terug naar Windows en zodra ik in dxdiag direct3d test, zegt ie dat ik de test afbreek door op een knoppie te drukken. Allemaal onwaarheden dus.

Iemand meer dit probleem gehad en het uiteindelijk op kunnen lossen?

Greetz
Martijn
Gelukkig!! Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft.
Ik heb echt precies hetzelfde probleem als jij en daardoor kan ik onder andere red alert 2 niet meer spelen.
Bij de dxdiag test krijg ik dezelfde foutmelding: "You canceled the test by pressing a key" :(:(

Wie o wie heeft raad??

• InZane
Echt niemand een ideetje? ;(

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Zal als ik vanavond thuis ben wel eens kijken hoe het bij mij zit..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn er dus meer. ik denk dat het aan directx/windows xp ligt. Maar kan er niks over vinden op internet.

Ik post dit niet in het grote Ti-topic, dan wordt het a) niet gelezen en b) verdwijnt het tussen allemaal bekvechterij over de prijs :P

Verwijderd

Probeer Hardware acceleration eens op medium te zetten en kijk eens wat er dan gebeurt...

Wat voor merk kaart heb je?
Heb je wel de XP detonators en niet de Win98? (is mij overkomen |:( )

geef ff zoveel mogelijk info

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 23:24 schreef Kannibaal het volgende:
Probeer Hardware acceleration eens op medium te zetten en kijk eens wat er dan gebeurt...

Wat voor merk kaart heb je?
Heb je wel de XP detonators en niet de Win98? (is mij overkomen |:( )

geef ff zoveel mogelijk info
Waar kan ik hardware acceleration aan en uit zetten? Die drivers kloppen, heb ze van nvidia gedownload, ze heten win2k_XP_2311.exe dat lijken me dus de goeie :)
Het gaat me er dus eigenlijk niet om dat ik geen fifa2002 kan spelen (BOEIE), maar dat alle direct3d toepassingen het niet doen, inclusief oude versies en sommige WEL belangrijke programma's :(

hoop dat je me kan helpen :?

Verwijderd

Heb net ff gekeken, mar volgens mij kun je dat tegenwoordig niet meer instellen voor je videokaart (in dxdiag zie ik die schuif alleen nog voor directsound)

Probeer iig even DirectX opnieuw te installeren en post ff zoveel mogelijk gegevens

Verwijderd

Topicstarter
Direct X opnieuw geinstalleerd, geen nieuwe resultaten.

Wat wil je weten? BEn niet zo thuis in zulke problemen, dus weet niet goed wat belangrijke 'kengetallen' zijn.

Thnx

• InZane
Op donderdag 06 december 2001 23:24 schreef Kannibaal het volgende:
Is dat niet alleen voor hardwareproblemen bedoeld?
Ik weet zeker dat dit probleem een softwarematig probleem is, helemaal aangezien het wel goed heeft gewerkt bij mij namelijk. Het is ook niet zo dat alle direct3d applicaties niet draaien.
Rune kan ik bijvoorbeeld gewoon spelen en ook UT, maar in dxdiag heb ik problemen en onder andere ook met red alert 2.

Verwijderd

ik heb ook een Gef2 Ti en helemaal GEEN problemen met 22.40 det en xp!?

• InZane
Op vrijdag 07 december 2001 00:55 schreef lieshout het volgende:
Direct X opnieuw geinstalleerd, geen nieuwe resultaten.

Wat wil je weten? BEn niet zo thuis in zulke problemen, dus weet niet goed wat belangrijke 'kengetallen' zijn.

Thnx
Begint er toch op te lijken dat wij de enigen zijn met dit probleem :?
Pagina: 1