Toon posts:

dual optical probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met de bovenstaande muis.
Hoe krijg ik het wheeltje aan et werk in quake3.
Ik heb al allerlei instellingen geprobeert, maar het wil niet werken.
Heb mouseware 9.41, wat moet ik veranderen/downloaden om dit probleem te verhelpen?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

gaat naar logitech en kijk of je daar de gamewheel patch kan vinden, of wacht, ik stuur hem wel ff naar je meelbox, hij komt er aan!

edit:

hij is 56 KB groot met zelf extractie erin dus als je meelbox dat niet aankan moet je ff een gil geven

Breek je nek voorzichtig

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Hmmmm. ik heb die muis gewoon aangesloten en verder niks installed en alles werkt gewoon :)

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 07:15
geldt voor mij ook. De muis gewoon op de usb aangesloten en klaar is kees *D

• AP3X
  • Niet online
tenzij je windows 95 draait :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
CTRL+ALT+DEL en dan EM_EXEC afsluiten.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Mouseware :r
Is echt nergens voor nodig dat Mouseware. Krijg je nog van die ranzige menutjes ook :r

Verwijderd

Ik zou die mouseware eigenlijk ook wel willen dumpen, maaaar... hoe krijg ik dan m'n duimknop werkend op m'n logitech mouseman wheel optical :?

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op donderdag 06 december 2001 18:25 schreef PsyFlux het volgende:
Ik zou die mouseware eigenlijk ook wel willen dumpen, maaaar... hoe krijg ik dan m'n duimknop werkend op m'n logitech mouseman wheel optical :?
In games kan je die duimknop toch gewoon binden zonder mouseware?

Verwijderd

Wel zwaar relaxte muis die dual optical mouseman :)

(vindik dan)

Maar mouseware sucked behoorlijk ja :r

Verwijderd

Hiertegenover staat dat de Boomslang software gewoon rulet , 1 knop binden aan toetscombo's is gewoon zalig . Pinkknop = Buy prim ammo , Buy Sec ammo :)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:27 schreef sjuk het volgende:

[..]

In games kan je die duimknop toch gewoon binden zonder mouseware?
was het maar zo, hij herkent de duimknop helemaal niet zonder de mouseware :{

• ubermaestro
Op donderdag 06 december 2001 19:43 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

was het maar zo, hij herkent de duimknop helemaal niet zonder de mouseware :{
Das weird, als ik in CS op de muisknop druk, zegt ie vrolijk dat mouse4 unbound is :)

• The PyroPath
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nja de nieuweste heeft ook een pd/2 rate alike instelling en ik vind het wel lekker dat ik toetsen kan binden met mouseware. tsja de scroll is af en toe lastig maar het is al lang niet meer zo irri als hij was. Maa kan nog veel beter.

Breek je nek voorzichtig

• DOCACE
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

1 woord, MOUSEWAREVERWIJDEREN :)

ik had hetzelfde probleem, ik blij dat er op de logitech site een gamefix stond (joepie !!! ) Werkt deze nog niet eens voor de helft. Nee het werd er erger van.

Ik draai hem nu onder winME/2k/XP (ZONDER mouseware) ZONDER problemen.

try it.

DOC.

Verwijderd

Mouseware kun je verwijderen maar bij mij kapt duimknop er dan dus mee :(

Mouseware sucked en daarom raad ik gamers geen dual optical aan.. Gelukkig werkt die regpatch MEESTAL

• ubermaestro
Op vrijdag 07 december 2001 17:51 schreef DKtje het volgende:
Mouseware kun je verwijderen maar bij mij kapt duimknop er dan dus mee :(

Mouseware sucked en daarom raad ik gamers geen dual optical aan.. Gelukkig werkt die regpatch MEESTAL
Je moet die muis gewoon aansluiten en verder niks installen en dan doet ie het perfect, gewoon niks eraan doen verder dus. Hier werkt ie gewoon perfect en is gewoon goed voor games

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 18:08 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Je moet die muis gewoon aansluiten en verder niks installen en dan doet ie het perfect, gewoon niks eraan doen verder dus. Hier werkt ie gewoon perfect en is gewoon goed voor games
Nee dat is niet perfect. Zowel onder 4 windows 2000 installaties als onder windows XP werkt bij mij dan de duimknop NIET.. Bij zowel de Logitech mouseman cordless als de Logitech optical mouseman. Dus als jij andere ervaringen hebt heb je ongelooflijke mazzel maar ik heb die niet!

Verwijderd

Is het niet zo dat je zonder de Logitech drivers de 800 dpi resolutie nooit haalt met een Dual Optical? Ik meen dat ergens eens gelezen te hebben, dat de standaard XP driver niet verder als 400 DPI gaat. Dat je ook op USB moet werken met die muis i.p.v. de PS/2 aansluiting om hoger als 400 DPI te gaan

Verwijderd

heb zelfde problemen gehad met die dual optical.
oplossing: install geen logitech mouseware!
de standaard win xp drivers werken perfect voor de dual optical.
als je de knoppen wilt kunnen instellen moet je microsoft intellipoint installen met als muis intellimouse optical.
maar is niet nodig voor bv CS, CS herkend met standaard drivers je scrollwheel, derde muisknop (indrukken scrollwheel), en vierde muisknop (duimknop).
beetje vaag dat een logitech muis wel goed werkt met microsoft software en niet met software van logitech zelf.

Verwijderd

Topicstarter
IK had een regpatch maar die werkte niet, die ik van pyro heb gekregen doet het perfect, thanks dude
Ik quake3 werkt alles nu naar behoren.
Ik kon de file op de logitech site niet vinden.
Enne hij zit achter de usb en is zo mega precies, wil nie meer anders :)
Pagina: 1