Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
INVASION!!!
Neh, das wel een aanval, maar dat wordt automatisch geblockt,
dus je hoeft je geen zorgen te maken
Neh, das wel een aanval, maar dat wordt automatisch geblockt,
dus je hoeft je geen zorgen te maken
Ok, dank U
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
*zucht*Op woensdag 05 december 2001 23:29 schreef Crash-Override het volgende:
INVASION!!!
Neh, das wel een aanval, maar dat wordt automatisch geblockt, dus je hoeft je geen zorgen te maken
Dit is geen aanval. Dit is een persoon die random IP adressen scanned op een trojan horse met de naam Sub Seven. Ben jij niet besmet met dit virus, dan heb je niets te vrezen. Het kan zelfs zo zijn dat hij op bepaalde poorten scanned waar Sub Seven op luisterd, ben jij wel besmet met dit virus, maar luisterd het op een andere poort, ook dan heb jij niets te vrezen. Installeer dus een goede virusscanner en houdt deze up to date. Verder, lees al mijn eerdere postings omtrent personal firewalls eens...
Not trying to pretend the enemy that I am.
Ok, wat jij wiltOp donderdag 06 december 2001 08:52 schreef Arie het volgende:
[..]
*zucht*
Dit is geen aanval. Dit is een persoon die random IP adressen scanned op een trojan horse met de naam Sub Seven. ...
Verder, lees al mijn eerdere postings omtrent personal firewalls eens...
Of er nu gescand wordt, of iets anders
Ik vind ut gewoon een 'soort van aanval'
En hij hoeft zich er geen zorgen om te maken,
want dat wordt toch geblockt (check logfile)
'normaal' Internet verkeer hoeft niet geblocked te worden. Zonder personal firewall was er ook niets gebeurd.Op donderdag 06 december 2001 10:20 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Ok, wat jij wilt
Of er nu gescand wordt, of iets anders
Ik vind ut gewoon een 'soort van aanval'
En hij hoeft zich er geen zorgen om te maken,
want dat wordt toch geblockt (check logfile)
Maar zoals ik al eerder aangaf, lees mijn eerdere postings ook eens omtrent personal firewalls.
Not trying to pretend the enemy that I am.
Neh, weinig zin in maar toch bedanktOp vrijdag 07 december 2001 12:45 schreef Arie het volgende:
[..]
...
Maar zoals ik al eerder aangaf, lees mijn eerdere postings ook eens omtrent personal firewalls.
Pagina: 1