Toon posts:

Ik heb een Abit BE6 2.0 en de bios chip is kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe hij kapot is gegaan weet ik niet en het doet er ook niet toe maar hoe krijg ik een nieuwe ik heb abit al gemailt en gevraagt ze zouwden het opsturen en ik heb al 2x nix gehad waar kan ik zo'n bio's chippy halen ? of hoe fix ik hem...

alvast bedankt
[SK]NeO

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je moet ff het Abit servicenummer in Nederland bellen. Waarschijnlijk sturen ze hem dan wel op...

Verwijderd

Topicstarter
en wat is dat nummer als ik vragen mag ik heb ook eens iets gebeld maar nummer bestond niet telnr had ik ergens van inet abit site ...

• Neman

Neman

Het nummer is 077-3204428. Je zal AMOR Computer B.V. aan de lijn krijgen, die regelen de zaken voor Abit Nederland. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop dat dit gaat lukken want ik heb nu een nieuw mobo in mijn pc en bouw ik van mijn abit een andere pc voodoo 3 heb ik nog liggen en kast en dat kapotte mobo dus celerontje er op en ik heb weer een pc he he maar bedankt ik zal morgen us bellen ...

• Neman

Neman

Op woensdag 05 december 2001 22:44 schreef SK-NeO het volgende:
ik hoop dat dit gaat lukken want ik heb nu een nieuw mobo in mijn pc en bouw ik van mijn abit een andere pc voodoo 3 heb ik nog liggen en kast en dat kapotte mobo dus celerontje er op en ik heb weer een pc he he maar bedankt ik zal morgen us bellen ...
En nu nog met leestekens ;).

Verwijderd

Topicstarter
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden en druk af en toe op [Enter]. Ondanks de welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder 'enters' of leestekens niet goed gelezen wordt en dat is natuurlijk jammer.
Pagina: 1