toetsenbord doet raar op IBM laptop

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Toetsen die "raar" doen zijn met name de " ] / - @ etc. toetsen. Het bord is compacter dan andere borden. Heeft iemand hier een 'cure' voor? Het ligt niet aan de land- of taalinstellingen.....
Type IBM 390x

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe bedoel je raar doen?
Het kan zijn dat ze anders staan op het toetsenbord dan dat je ze intypt. Dat is zeker iets wat te maken heeft met de landinstellingen (probeer de UK layout eens!).

Mijne Sony heeft dat ook. De " zit bij de 2 en @ zit naast mijn enter. Is zeer irri om mee te werken. Maar dit is dus de standaard van UK

Verwijderd

mijn IBM laptop heeft hier geen last van gehad. Wel heb ik eens meegemaakt dat de onderste rij toetsen spontaan stopte met functioneren nadat ik een gum van ongeveer 20 cm hoogte op het toestenbord had laten vallen.

Overigens vind ik dat het IBM thinkpad toesenbord errug lekker tiept. Moet wel weer ontzettend wennen telkens als ik op mijn werk aan een gewone pc zit...