Toon posts:

[CM] HX-45 Black case mod, Plaatjes !

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hiero wat plaatjes, op het moment van schieten had ik weer een nieuwe laag gespoten dus let niet op enig doffe plekken.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/handvat.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/behuizing.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/front.jpg

Het chromen geval, worden 2 handvaten op de bovenkant, want met 4 X Maxtor 30gig is ie behoorlijk zwaar :) Die blowholes gaan opgevuld worden met 2 x Antec 80mm fans, uiteraard met mooi verchroomde fingerguards. Morgen gaat de blanke lak erover, en hopelijk glimt alles dan mooi B-)

Wat vinden jullie ervan? nog handige tips en of opmerkingen ook als je het :r vind mag je het ook zeggen.

Verwijderd

erg mooi, alleen jammer dat het maar een Aopen HX-45 is :P
En twee blowholes aan dezelfde kant vinnik ook een beetje overkill, maargoe...

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Nice, werk m nog ff af met wat matte lak, dan gaat de verf wat langer mee.
En heb je trouwens ook nog (speciale) grils voor je fans, zou wel tof staan namelijk.

Verwijderd

Gaat de goede kant op :) ik geef wel een verdere mening als hij helemaal af is !

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Het wordt geen doodskist :? omdat je je eerste plaatje met overlijdens berichten hebt.

Ziet er voor de rest wel grappig uit maar het is nog een beetje onduidelijk.

We zien zeker nog wel mooiere he.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

een groot kruis met rip eronder:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 22:19 schreef LeonM het volgende:
Nice, werk m nog ff af met wat matte lak, dan gaat de verf wat langer mee.
En heb je trouwens ook nog (speciale) grils voor je fans, zou wel tof staan namelijk.
"Gewoon" chromen fingerguards, ga in de toekomst nog gouden kopen, staat volgens mij nog mooier

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 22:22 schreef firemen het volgende:
Het wordt geen doodskist :? omdat je je eerste plaatje met overlijdens berichten hebt.

Ziet er voor de rest wel grappig uit maar het is nog een beetje onduidelijk.

We zien zeker nog wel mooiere he.
Vroeg me al af wie dat het eerste zou opvallen, ik had zoiets van, op de overlijdens advertenties modden, gaat het dan mis, ben ik al aardig in de stemming :)

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Op woensdag 05 december 2001 22:19 schreef LeonM het volgende:
... heb je trouwens ook nog (speciale) grils voor je fans, zou wel tof staan namelijk.
Die blowholes gaan opgevuld worden met 2 x Antec 80mm fans, uiteraard met mooi verchroomde fingerguards
da heppie t antwoord :)

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 22:16 schreef PsyFlux het volgende:
erg mooi, alleen jammer dat het maar een Aopen HX-45 is :P
Gebruik deze als test, dit is mijn server, ik heb de grote broer ook (HX-08) mocht dit nu naar tevredenheid gedaan zijn, dan gaat die er ook aan >:)

Verwijderd

Hoe ga je die verchroomde handvaten monteren? Ik wil ook zoiets maken, maar dan niet op mijn HX45 maar op mijn nieuwe Chieftec DX-01BD, die is nog groter en zwaarder >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 22:47 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Hoe ga je die verchroomde handvaten monteren? Ik wil ook zoiets maken, maar dan niet op mijn HX45 maar op mijn nieuwe Chieftec DX-01BD, die is nog groter en zwaarder >:)
Heb ik gewoon bij de Gamma gekocht, zitten schroeven bij, 4 gaten in de bovenkant en voila klaar is de casemodder B-)

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Had je niet beter ff de mod afgewerkt VOOR je er een topic over post?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 23:56 schreef Orbit het volgende:
Nee, want ik ben er nu nog mee bezig, en op deze manier kan ik mischien nog net even een idee van iemand anders mee pikken, ik vraag niet voor niks of iemand nog suggesties of ideeën heeft, kan ik straks weer de spuitbus erbij pakken zeker :(

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu bezig met NIC leds in een afdekplaatje voor 5Œ slot, blauw voor link, geel voor act, en groen voor 100.

Verwijderd

Topicstarter
ok, de kap kan er weer op, voorloppig zijn we klaar !

Moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, niet veel tegenslagen gehad, en het eindprodukt mag er volgens mij wel zijn >:)

Wat vinden jullie ervan?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/voorkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/zijaanzicht.jpg

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Netjeeeeeus gemaakt heel strak in de bilnaad.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

[mierengeneuk]
Als ik in je sig kijk zie ik dat je en een bakker en een DVD-speler hebt. Ga je die er beide inzetten want je hebt er nu duidelijk maar een inzitten?
[/mierengeneuk]

Ik vind het verder een hele 8-) mod, alleen dat raampje mist nog , maar je........

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 23:53 schreef Rippie het volgende:
[mierengeneuk]
Als ik in je sig kijk zie ik dat je en een bakker en een DVD-speler hebt. Ga je die er beide inzetten want je hebt er nu duidelijk maar een inzitten?
[/mierengeneuk]

Ik vind het verder een hele 8-) mod, alleen dat raampje mist nog , maar je........
Nee die bakker en die DVD die zitten in mijn HX-08 die gaat er over een tijdje pas aan >:)

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Very, very, very nice 8-)
Mooi gespoten :)

Verwijderd

Topicstarter
Moet vooral nog even Hazimix bedanken, voor de ontzettend goeie hulp van hem !

Dus hazi ! Thanks a million !

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
[offtopic]
Met wat voor een fototoestel heb je die foto's gemaakt :?
Ik neem aan een digicam?
Welk merk en type en prijs :D ?? en waar hebbie hem vandaan?
[/offtopic]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 00:16 schreef Fozzie het volgende:
[offtopic]
Met wat voor een fototoestel heb je die foto's gemaakt :?
Ik neem aan een digicam?
Welk merk en type en prijs :D ?? en waar hebbie hem vandaan?
[/offtopic]
sony DSC-p1, maar ben niet helemaal tevreden, is een 3,3 megapixel camera, maar dat kun je aan de meeste foto's niet echt zien, het probleem van dat ding is dat ie echt met een vaste hand bedient moet worden anders dan krijg je meteen :r foto's

Verwijderd

Errug mooi gedaan!! Handig die handvatten!! B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 00:22 schreef fspraakman het volgende:
Errug mooi gedaan!! Handig die handvatten!! B-)
Ja, ga geregeld ( circa 1x in de maand naar een LAN party ) daarom vond ik dit wel handig, en het ziet er wel gelikt uit.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 00:23 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]

Ja, ga geregeld ( circa 1x in de maand naar een LAN party ) daarom vond ik dit wel handig, en het ziet er wel gelikt uit.
Yo....Pino...ziet er al super cool uit B-) ....

Nog effe een beetje blanksel erop en gimme maar...

Tot morge vroeg....KOFFIE & TWEAKERS :9

Verwijderd

Stylish cous' ;)

Leuk gedaan die chrome bars. Ben benieuwd wat je van die HX08 gaat maken.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:13

markvt

Peppi Cola

ziet wel grappig uit :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 23:50 schreef Cloontje het volgende:
Netjeeeeeus gemaakt heel strak in de bilnaad.
Ik weet niet waar je van houd...maar een systeemkast in je bilnaad lijkt me niet zo prettig

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 08:37 schreef CaseBuster het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je van houd...maar een systeemkast in je bilnaad lijkt me niet zo prettig
HAHAA :)

Lijkt me ook niet nee, straks geeft ie nog een beetje af, zwarte bilnaad :+

Verwijderd

Netjes

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:21

TMV

Kewl man! Nu nog de frontjuuuhhhss! :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 10:35 schreef TMV het volgende:
Kewl man! Nu nog de frontjuuuhhhss! :)
weet nog niet zeker of we die wel gaan spuiten.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 11:24 schreef Hazimix het volgende:

[..]

pcvanvliet wrote: weet nog niet zeker of we die wel gaan spuiten.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:38
Mijn complimenten hoor

Erg netjes gedaan :) ziet er strak uit :D

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie ? frontjes wel of niet spuiten?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Op Sunday 09 December 2001 17:55 schreef pcvanvliet het volgende:
Ik vind van wel.. Lijkt wel zo 8-)

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk mooier... alleen waarmee je zit is het volgende : als je het wil verkopen ( cd-rom/brander ).
Dan zit je met een gespoten cd-rom speler of brander...

Verkoopt niet zo makkelijk lijkt me :(

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
spuite :)

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu met een ander probleem, wil de leds van nics verlengen naar de voorkant, nu heb ik de leds aan de achterkant van de kaart gesoldeerd, maar nu gaan de link led alleen branden als er geen link is, is er wel een link dan brand ie niet :? dan brand alleen de originele led aan de achterkant.

• TheManinBlack
  • Niet online
Hey, ziet er mooi uit. Ik zou inderdaad ook de frontjes meepakken. Maar over die handvaten: kunnen die dat hele gewicht wel dragen? Ik zag namelijk zaterdag bij de Gamma precies diezelfde dingen (ik ga het zelf ook proberen :)) maar dat waren gewoon handvaten voor aan een deur ofzo. Niet bedoeld om een behoorlijk gewicht aan te hangen. Nu kan je dat wel oplossen door er een flinke ring onder de moer te plaatsen, maar daar heb je weinig aan als de (fijne) schroefdraad het begeeft. Heeft iemand hier info over?

• Corn
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

spuiten die handel. Als je je cd-r nog later wil verkopen, zou ik hem meteen verkopen en zo'n zwarte Sony halen bij de makro. Waren laatst in de aanbieding

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 09 December 2001 22:13 schreef TheManinBlack het volgende:
Hey, ziet er mooi uit. Ik zou inderdaad ook de frontjes meepakken. Maar over die handvaten: kunnen die dat hele gewicht wel dragen? Ik zag namelijk zaterdag bij de Gamma precies diezelfde dingen (ik ga het zelf ook proberen :)) maar dat waren gewoon handvaten voor aan een deur ofzo. Niet bedoeld om een behoorlijk gewicht aan te hangen. Nu kan je dat wel oplossen door er een flinke ring onder de moer te plaatsen, maar daar heb je weinig aan als de (fijne) schroefdraad het begeeft. Heeft iemand hier info over?
Geen Probleem, je moet er natuurlijk niet mee gaan zwaaien ofzo, ook zou ik het ding niet aan 1 handvat vastpakken, maar voor de rest gaat het prima !
Op Sunday 09 December 2001 22:21 schreef Cornholio2001 het volgende:
spuiten die handel. Als je je cd-r nog later wil verkopen, zou ik hem meteen verkopen en zo'n zwarte Sony halen bij de makro. Waren laatst in de aanbieding
Ach ik verkoop toch bijna nooit hardware, kan er zelf altijd nog wel een bestemming voor vinden, en een andere brander kopen doe ik helemaal niet, want Plextor roeleert daar gewoon te hard voor

• TheManinBlack
  • Niet online
Aha. Ik weet nog niet hoe ik het met mijn eigen kast ga oplossen. Als ik mijn Lian-Li PC-70 helemaal volprop, dan issie behoorlijk zwaar, me thinks. Ga er waarschijnlijk ook wieltjes onder maken.

BTW, er komt in: 1x SCSI Plextor cd-rom, 1x SCSI Plextor writer, 1x IDE Lite-on writer, 1x IDE LG DVD, 3x SCSI HDD, 2x IDE HDD, en de gebruikelijke onzin: MoBO, gfx kaart, netwerkkaart, SCSI kaart, ATA 100 RAID kaart, Superdisk, 2x 120 mm fans, glazen window, blah blah blah...

Al met al een behoorlijk gewicht, denk ik ;(

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zekerz, uiteraard spuiten.. Dan ziet die d'r nog mooier uit dan ie al is ;)
En over die hardware, is toch zonde om te verkopen :) Kan je altijd nog wel wat leuks van maken..!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 22:47 schreef TheManinBlack het volgende:
BTW, er komt in: 1x SCSI Plextor cd-rom, 1x SCSI Plextor writer, 1x IDE Lite-on writer, 1x IDE LG DVD, 3x SCSI HDD, 2x IDE HDD, en de gebruikelijke onzin: MoBO, gfx kaart, netwerkkaart, SCSI kaart, ATA 100 RAID kaart, Superdisk, 2x 120 mm fans, glazen window, blah blah blah...
Patser ;)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Aha. Ik weet nog niet hoe ik het met mijn eigen kast ga oplossen. Als ik mijn Lian-Li PC-70 helemaal volprop, dan issie behoorlijk zwaar, me thinks. Ga er waarschijnlijk ook wieltjes onder maken.

sjiiiiiit man!
wat voor een voeding zit daar wel niet in joh? 5 HD's!

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 19:11 schreef pcvanvliet het volgende:
Zit nu met een ander probleem, wil de leds van nics verlengen naar de voorkant, nu heb ik de leds aan de achterkant van de kaart gesoldeerd, maar nu gaan de link led alleen branden als er geen link is, is er wel een link dan brand ie niet :? dan brand alleen de originele led aan de achterkant.
Weet iemand waarom dit is?

• TheManinBlack
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 08:32 schreef Flat© het volgende:
sjiiiiiit man!
wat voor een voeding zit daar wel niet in joh? 5 HD's!
431 Watt Enermax....maar ik baal dat ik niet meteen die 550 Watt heb gekocht :'(

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:28

Exterazzo

Qeasy

hmmz zeeeer netjes

Audentia

Verwijderd

Netjes gedaan man!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

jij hebt tenminste een aluminium kast, ik heb een Chieftec DA-01-DB... dat weegt pas lekker wat :o

Enne, voor wat jij hebt is die 431 watter wel voldoende lijkt me hoor, heb ik namelijk ook en ik hem er nog meer meuk inzitten :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 19:22 schreef BrZ het volgende:

[..]

jij hebt tenminste een aluminium kast, ik heb een Chieftec DA-01-DB... dat weegt pas lekker wat :o

Enne, voor wat jij hebt is die 431 watter wel voldoende lijkt me hoor, heb ik namelijk ook en ik hem er nog meer meuk inzitten :P
Ik zie dat jij ook IBM Deskstars hebt, veel problemen mee? niet?

• TheManinBlack
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 19:22 schreef BrZ het volgende:

Cool dan heb ik er in ieder geval genoeg aan, maar toch vind ik 550 een mooier getal dan 431 *D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 20:21 schreef TheManinBlack het volgende:

[..]

Cool dan heb ik er in ieder geval genoeg aan, maar toch vind ik 550 een mooier getal dan 431 *D
Ja en de prijs is ook een stuk mooier |:(

• TheManinBlack
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 21:57 schreef pcvanvliet het volgende:
Ja en de prijs is ook een stuk mooier |:(
Haha, inderdaad *D.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op maandag 10 december 2001 17:33 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]

Weet iemand waarom dit is?
Ehmz.. polen van led omgewisseld :?
Maar als dat zo is, DAN kan je echt iets vets maken... rood ledje als er geen link is, groene als dat er wel is :D
Op maandag 10 december 2001 19:39 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]

Ik zie dat jij ook IBM Deskstars hebt, veel problemen mee? niet?
Hmm eigenlijk niet, kheb ze nu al ruim een jaar, en geen problemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 22:38 schreef BrZ het volgende:

Ehmz.. polen van led omgewisseld :?
Maar als dat zo is, DAN kan je echt iets vets maken... rood ledje als er geen link is, groene als dat er wel is :D
Nu is het helemaal vreemd, alle leds doen het, behalve de blauwe, die doet het alleen als ik de polen omwissel, maar dan brand ie nou juist als er geen link is.

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
ff vraag want k wou mun kast ookal zwart spuiten, alleen met deze pic's ben k nu al helemaal verliefd :)

wa voor soort zwart heb je gebruikt? :)
nou, wat voor verf enz

owja, als deze topic als super oud gezien word, sorry voor ut naar boven halen, maar wil toch ff weten :P

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Topicstarter
Motip spuiutbussen, kleur is metalic zwart, gewoon naar automaterialen handel toe gaan.

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 13:58
en nu nog een Tweakers.net case badge ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 11:39 schreef joosd het volgende:
en nu nog een Tweakers.net case badge ;)
Als iemand die nog heeft, zou helemaal te gek zijn, ik heb AMD stuff in return.

Verwijderd

tjah hij is wel vet inderdaad, maar ik zou alleen nog wel zon stealth mod voor je cdroms doen, dan is het helemaal af, vind ik dan...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 16:47 schreef BananeKoning het volgende:
tjah hij is wel vet inderdaad, maar ik zou alleen nog wel zon stealth mod voor je cdroms doen, dan is het helemaal af, vind ik dan...
hoe kun je dat het mooiste doen, gewoon de originele frontjes van het laadje eraf halen en dan het frontje van je case erop plakken, en is het dan niet lastig om je cd lade open te doen, ja kan doormiddel van een progje, maar als je nu bijvoorbeeld je systeem opnieuw gaat installeren :? zijn er ook stealthmods waarbij je het knopje wel kun gebruiken?

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
Ik vind hem wel aardig maar heb je ook een goed plaatje van de voorkant want volgens mij was die iets minder gelukt. Misschien niet goed voorbewerkt voordat je ging spuiten.

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 17:49 schreef Havocnl het volgende:
Ik vind hem wel aardig maar heb je ook een goed plaatje van de voorkant want volgens mij was die iets minder gelukt. Misschien niet goed voorbewerkt voordat je ging spuiten.
Ik weet wat je bedoelt, maar dat is stof wat je ziet, maar to proof it zal ik nu effe een foto maken.

ok hier de foto's helaas kan ik de voorkant er met de lichtinval net niet helemaal goed erop krijgen, maar ik verzeker je dat het stof was, moet hem trouwens ook nog even met turtle wax of autoglimm te lijf.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/case1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/case2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/case3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcvanvliet/casemod%20hx-45/case4.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 23:56 schreef Orbit het volgende:
Ik weet dat dit een oud topic is, maar het valt me nu pas pas op wat een ongelovelijke zeik opmerking dit is ! :(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
So, oude }:O.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.