[WinXP] explorer probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01 23:07
Als mijn systeem een tijdje aanstaat gaat explorer raar doen, hij doet dit gewoon op random, ook als ik gewoon andere dingen aan het doen ben (niet met computer) en niet bij een specifiek programma.

Als ik de Task Manager open zie ik dat explorer gewoon alle cpu kracht opeist en bijna 300 MB ram.........systeem wordt dan traag en ik kill dan explorer.exe en ik zeg new task >> explorer.exe, alles weer normaal.

Als ik daarna ga internetten (ik heb de gewoonte om gewoon een willekeurige dir te openen die op mijn desktop staat en dan in de addres bar een adres in te tikken) dan krijg ik allemaal script fouten, op iedere site die ik tegenkom, zelf op sites waar helemaal geen scripts opvoor komen....
Met gewoon internet explorer (in principe het zelfde) geeft hij ook scriptfouten...

En na een uur ofzo begint het weer overnieuw.....

En nog een vraagje: hoe krijg ik die onderste balk terug waar je in kan zien waar een link naartoe gaat? die mis ik heel erg en ik krijg hem niet terug.... (heb hem wel ooit gehad.....)

Verwijderd

klinkt als een bekend probleem, hebbie de search al gebruikt :?

search: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]xp explorer[/url]

enne welke balk bedoel je eigenlijk :? je taakbalk :?

• Quinny
Ja ik heb de search gebruikt, kan niets vinden...

Ik bedoel doe balk die onderaan een explorer window hangt, waarin je kan zien waar een link naartoe wijst enzo... (niet de taakbalk dus)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 06 december 2001 00:14 schreef Quinny het volgende:
statusbalk :)

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Op donderdag 06 december 2001 00:14 schreef Quinny het volgende:
Ja ik heb de search gebruikt, kan niets vinden...

Ik bedoel doe balk die onderaan een explorer window hangt, waarin je kan zien waar een link naartoe wijst enzo... (niet de taakbalk dus)
View=>status bar

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Op woensdag 05 december 2001 22:02 schreef Quinny het volgende:
Als mijn systeem een tijdje aanstaat gaat explorer raar doen, hij doet dit gewoon op random, ook als ik gewoon andere dingen aan het doen ben (niet met computer) en niet bij een specifiek programma.

Als ik de Task Manager open zie ik dat explorer gewoon alle cpu kracht opeist en bijna 300 MB ram.........systeem wordt dan traag en ik kill dan explorer.exe en ik zeg new task >> explorer.exe, alles weer normaal.

Als ik daarna ga internetten (ik heb de gewoonte om gewoon een willekeurige dir te openen die op mijn desktop staat en dan in de addres bar een adres in te tikken) dan krijg ik allemaal script fouten, op iedere site die ik tegenkom, zelf op sites waar helemaal geen scripts opvoor komen....
Met gewoon internet explorer (in principe het zelfde) geeft hij ook scriptfouten...

En na een uur ofzo begint het weer overnieuw.....

En nog een vraagje: hoe krijg ik die onderste balk terug waar je in kan zien waar een link naartoe gaat? die mis ik heel erg en ik krijg hem niet terug.... (heb hem wel ooit gehad.....)
ik heb hetzelfde probleem als ie langer dan een dag aanstaat :(

• Quinny
Ok die statusbalk heb ik terug....stom....zal ik wel zelf uitgezet hebben ofzo per ongeluk midden in de nacht toen ik al half sliep =)

Nu nog een oplossing voor andere probleem aub....ik wordt er niet goed van....

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik had dit ook en had dezelfde oplossing ervoor gevonden. Maar nadat i heel de computer heb geformatteerd en XP er opnieuw heb opgezet heb ik hier geen last meer van :) :) :)
Pagina: 1