Toon posts:

Hp cdrw cd24ri goed of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb als sinterklaas kado deze branden gekregen
De hp cd-writer cd24ri 24-10-40 speed

Is dit een goeie of zal ik hem gaan omruilen tegen een andere? graag jullie mening!!

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik weet niet of de HP goed is, maar ik weet wel dat de AOpen goedkoper is en uitstekend voldoet (ik heb 'em zelf), dus als je wat geld wilt voor andere dingen... :D

Verwijderd

zo volgens mij ben jij een brave jongen geweest dit jaar!!! maar hey ff zonder dollen, ruil hem lekker om, neem een plextor of een lite-on of aopen. Stel dat je een backup van je safedisc 2 spel wil maken dan doen die 3 genoemde merken brander hun werk 10x zo beter als je HP!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als het aan jullie 2 ligt zal ik hem maar gaan omruilen en dan een andere halen?
Maar wat voor iets dan?
Mij lijkt dan sneller als deze.

Greetz

Verwijderd

ik zou dat ding omruilen... waarom??? kei slechte ervaring met HP brander's

Wil je geen risico lopen en gewoon een goede ruil dat ding dan om voor een

Plextor Of Lite-on zijn allebei erg goed.... ik zou gewoon tussen deze kiezen en geen a-open kiezen.... maar goed dat is mijn menig en een stukje gevoel....

Verwijderd

Gewoon een 16x Plextor kopen is sneller dan die HP. Dat zijn nl. niet de besten.

Verwijderd

AOpen brander zijn prima, maar Plextor is zeker beter, echter Plextor is ook heel erg veel duurder (ik heb mijn AOpen 24x/10x/40x voor fl.270,- gekocht). Dus het is afhankelijk van je financiele situatie; als je toch wel geld genoeg hebt zou ik voor de Plextor gaan (tenzij je relatief weinig brandt).

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

HP zuigt.... Probeer maar eens support te krijgen, wordt je strontziek van... Ik kon niet eens drivers voor m'n ScanJet 5300C downen voor win2k, had ze direct nodig, kunnen ze alleen cd opsturen |:(

Zelfde verhaal met externe SCSI fikker....

Ik zou voor een LiteON 24x10x40x gaan :9~

webOS all the way!

Verwijderd

zorg gwoon voor vader/kennis die werkt bij bedrijf die contract met hp omtrent plotter hebben, kun je onder hun supp nummer support krijgen :), ode ik ook voor probs met printers

Verwijderd

Topicstarter
Dank u mensen ik weet genoeg !!!

Van mij mag er een slotje op.

GReetings

Verwijderd

deze hp is een rebadge van plextor want ik heb ergens gelezen dat er ook een ventilator ingebouwd zat en dat van ongeveer de tijd dat hp stopte met het zelf produceren van cd-branders :o

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03 13:55
omruilen HP stopt met alle cdr activiteiten

koop een plex

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
HP stopt niet met CDR aktiviteiten; HP stopt met het maken van eigen loopwerken enzo. De nieuwste 24 speed is van binnen dan ook een plextor met alleen een zelf geschreven firmware erop. Begrijp me niet verkeerd; het is dus GEEN plextor; alleen de hardware is hetzelfde. De firmware (toch bijna het belangrijkste van een brander) is in eigen beheer geschreven (en ook een stuk minder veelzijdig dan die van plextor).

Voor alle ongelovigen onder ons: lees de c't !

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1