Toon posts:

[ervaringen] welke cd's zijn het beste te branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dus van welk merk :?

Verwijderd

Imation en BASF

Verwijderd

Ik vind Philips de absolute top (wat CDR's betreft), op de voet gevolgt door Sony.

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Philips Silver Premiums, Verbatim, BASF Cerams en TDK allemaal erg goed spul.

Oh en Imation sux, daar laat de bovenkant erg snel van los.
Heb ik al bosjes van kunnen wegsmijten. :r

Oerbrood!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

markvt

Peppi Cola

philips - that's write

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Heb goede ervaringen met Philips Silver premium. Volgens mij worden die niet meer gemaakt. Welke uitvoering hiervan de opvolger is weet ik niet (wie het weet mag het zeggen).
Verder ben ik tevreden over Platinum. Binnenkort wil ik eens Parrot en Mitsui uitproberen. Mbt de duurzaamheid kan ik weing melden.

Verwijderd

More

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:17
mijn verbatims uit duitsland (80min) voor f1,40 met doosje bevallen perfect :9

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:13

frapex

got r00t

BASF, MAXELL, MMORE... mja ik heb dan ook maar een 2x brander... een merkloze cd brand bij mij net zo goed als die dure hoor :)

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

M'n TyboTech (Taiyo Yuden) op spindel bevallen me uitstekend :) Komen uit dezelfde fabriek als de Philips cd-r's, de Sony's en de TDK's :)

webOS all the way!

Verwijderd

basf

Verwijderd

MMORE is kl#te deze heeft verschillende kleuren, kijk gewoon uit naar "silver" disks deze zijn het beste !!!!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 16:35

Killjoy

Klingon lawn products

Met philips (74 min. gold, 74 min. silver en 80. min) nooit problemen gehad. MMore kon ik na het schrijven niet lezen. Was niet exemplarisch.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Pagina: 1