Toon posts:

Breath of Fire Serie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier spellen uit de breath of fire serie gespeelt?
Zelf ben ik een grote fan hiervan en wil graag weten wat jullie er van vonden.
persoonlijk vind ik deel 3 echt 1 van de betere rpg's ooit gemaakt.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb deel 2 gespeeld voor de SNES en deel 1 ga ik kopen zodra hij uit is voor GBA

Verwijderd

BoF 3 is idd wel goed , maar ik vindt Final Fantasy 7 nog steeds de beste . Die storyline was gewoon zo aangrijpend en emotieopwekkend . Echt triest wanneer ze Aerith mollen :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 21:30 schreef real_raichu70 het volgende:
BoF 3 is idd wel goed , maar ik vindt Final Fantasy 7 nog steeds de beste . Die storyline was gewoon zo aangrijpend en emotieopwekkend . Echt triest wanneer ze Aerith mollen :'(
Het verhaal van bof 3 greep me zeer aan , ik ging er helemaal in op , een tijdje geleden nog geprobeerd hem in een week uit te spelen , lukte gewoon niet , en toch elke dag een paar uur gespeelt.

Verwijderd

O M G dat iemand die nog kent *D ik ben er iig groot fan van heb ze allebei gespeeld op da snes .. zijn goeie rpg's :)

• BlackMage
BoF 2 heeft ook een mooi verhaal. Ben ook iets van een maand bezig geweest met uitspelen. Maar goed dat verwacht je natuurlijk ook van een spel die door square verzonnen is ;)

Verwijderd

ik heb bof 3 bijna uitgespeeld ergens liep ik vast en toen kon ik niet meer terug
later nog een keer uitgespeeld met iemand ander zijn save maarja das niet echt
en bof 4 op de psx ook gespeeld nooit uitgespeeld
hij was wel erg stoer
same ol graphics maar zeker leuk

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-02 12:24
Ik heb BOF3 gehad, nou mijn broertje dan. En die heeft het uitgespeeld maar dat koste iets van 3 weken non-stop gamen (zo'n 6 tot 9 uur per dag) En ik kon me nog herinneren dat hij het moeilijker vond dan Final Fantasy, maar ook leuker.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Gezien Breath of Fire (1) binnenkort op de GBA uitkomt...

Is het wat? Ik bedoel, hoe is het verhaal e.d.?
Komen er relatie's in voor, dat soort dingen!

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:27 schreef CommDante het volgende:

Alle rpg's beginnen wel wat op elkeer te lijken.

En wat ik heel heel heel erg irri vind, is dat je altijd in bed begint.
Dat is werkelijk waar bij elke RPG zowat het geval.

Je kan toch ook wel eens een keer gewoon ergens aangespoeld op een strand liggen in het begin van een spel.. eens wat anders

Verwijderd

nou das zeker wat anders. In links awakening combineerde ze de 2 hehe

• BlackMage
Op donderdag 06 december 2001 18:27 schreef CommDante het volgende:

In elke BoF heb je de spelers Ryu en Nina. (Zijn ook de enigen die een beetje op mensen lijken allebij) misschien hebben die wel wat samen :P Je weet maar nooit

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 18:33 schreef QuakeMASTER het volgende:

[..]

Je kan toch ook wel eens een keer gewoon ergens aangespoeld op een strand liggen in het begin van een spel.. eens wat anders
In breath of fire 3 begin je in een kristal die opgeblazen word.

Deel 4 vond ik ook heel erg goed , zeer mooie graphics en een zeer degelijk verhaal, alleen kwam ik op een gegeven moment niet meer verder omdat het gewoon te moeilijk was en toen ben ik mijn savegame kwijtgeraakt :'(

• Mystic_X
  • Laatst online: 01-02 13:14

Mystic_X

What does this button do

Ik heb 2,3 en 4 uitgespeeld.
Alleen in 3 vond ik die woestijn een beetje irri

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 20:38 schreef Mystic_X het volgende:
Ik heb 2,3 en 4 uitgespeeld.
Alleen in 3 vond ik die woestijn een beetje irri
*spoiler*

Verwijderd

spoiler:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die was zeker irri

ook omdat je 2 verschillende aanwijzingen kreeg de kaart zei het een die dude zei het ander
ERG IRRI
maarja uiteindelijk in korte tijd na veel geklooi de hele desert door

Verder MEESTERLIJKE spelletjes :)
wil bof 4 stiekem nog wel een keer op de pc uitspelen maarja das alleen omdat ik geen psx wil kopen

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hm, bof 3&4 ? ik heb 1 & 2 wel uit gespeeld, echt leuke rpg's. Vooral het turnbased combat system dat bij final fantasy ook weer terug komt ( en nog vele anderen ) spreekt mij aan, omdat de achtergrond goed wordt aangepast in de omgeving waar je staat. Het verhaal was ook erg goed, ook al schrol ik wel even toen ik in BOf2 een zwartwit scherm kreeg bij het starten :). Maar voor welke console zijn deel 3 & 4 dan? voor GBA?

Het is jammer dat je echt goede manga rpg's bijna alleen op consoles aantreft. Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jan-jaap/pics/no.gif

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik vind de BoF serie eerlijk gezegd verschrikkelijk. Het is te saai, omdat je bijvoorbeeld altijd 13 punten schade doet. Ben je een level up dan doe je er 14. Met elke slag!!! Sorry, ik vind er niks aan.

Ps: Ik heb alleen 1 en 2 gespeeld.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 10:16 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik vind de BoF serie eerlijk gezegd verschrikkelijk. Het is te saai, omdat je bijvoorbeeld altijd 13 punten schade doet. Ben je een level up dan doe je er 14. Met elke slag!!! Sorry, ik vind er niks aan.

Ps: Ik heb alleen 1 en 2 gespeeld.
Bij 3 en 4 is dat niet meer zo , je kan ook ineens een extreem harde klap uit delen , kan alleen ff niet op de naam van zo'n klap komen.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Okee,dan ga ik 3 eens proberen vanavond op mn PSX. Waar is deel 4 op uitgekomen???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

ook psx

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 18:33 schreef QuakeMASTER het volgende:

[..]

Ancient Ys Vanished Omen -> begint aangespoeld op het strand :D (daarna wordt je wel gevonden en in bed gelegd hehehe)

En Breath of Fire ken ik zeker nog wel, hoewel ik alleen 1 en 2 heb gespeeld vond ik ze wel erg goed. Er zijn betere imho met name Suikoden 1, Suikoden 2, Wild Arms, Ys 1 en 2, Soulblazer, DragonSlayer VI en FF 3,4 en 7.

Verwijderd

Is Breath of Fire voor de gba (1 dus) een goede rpg?
Naas mijn vorige vragen:
Waard om te kopen? En hoelang ben je er ongeveer mee bezig?

• BlackMage
Op zaterdag 08 december 2001 02:38 schreef CommDante het volgende:
Is Breath of Fire voor de gba (1 dus) een goede rpg?
Naas mijn vorige vragen:
Waard om te kopen? En hoelang ben je er ongeveer mee bezig?
Dat wil ok wel weten. Ik heb niet genoeg aan 1 rpg :P En aangezien het bijna kerst is......
Pagina: 1