Weet er iemand waar ik een Equalizer (in een 5.25 inch bay) kan kopen had er een op de beurs gezien leek me wel gaaf voor in je pc (leuk in het donker) maar kan hem alleen nergens vinden
kan iemand mij helpen?
Verwijderd
je bedoelt toch niet een spectrum analyzer?? das zoon ding met balkjes dat op en neer gaat op je muziek... teminste aan een equalizer heb je weinig lol aan in t donkerOp woensdag 05 december 2001 21:23 schreef flyingdokter het volgende:
Weet er iemand waar ik een Equalizer (in een 5.25 inch bay) kan kopen had er een op de beurs gezien leek me wel gaaf voor in je pc (leuk in het donker) maar kan hem alleen nergens vindenkan iemand mij helpen?
Ik denk idd dat ie dan een analyzer bedoelt 
Naja, of misschien een equalizer met ingebouwde analyzer-ledjes? Bestaat dat ook?
Naja, of misschien een equalizer met ingebouwde analyzer-ledjes? Bestaat dat ook?
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Hmm wat een ronde vormen, veel te mooi om in de pc vast te schroeven, volgens mij kan het niet eensOp woensdag 05 december 2001 23:13 schreef KIP het volgende:
Zoiets:
[afbeelding]
http://www.newq.com
Verwijderd
Vriend van me had er vorig jaar eentje gekocht op de HCC. Liep toen ook een draadje over. Kijk eens op de pc-dumpdag...
edit: het draadje: [topic=76244/1/250]
edit: het draadje: [topic=76244/1/250]
Die platinum-ding ziet er best cool uit,
met radio en ab
met radio en ab
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1