traktor scratch!
verkeerde forum maar ik kan je wel vertellen dat sinds de tijd van die code red gedoe chello poort 80 voor niet-chello cliënts heeft afgesloten (chello <> chello werkt og maar chello <> isp-x bijv niet)
damn, was ik al bang voor.. is er nog een andere manier om een soort webserver te hosten op me eigen pc? het mag eigenlijk niet (staat in't boekje), maar het is zeker wel handig voor mijn school e.d.
traktor scratch!
een andere poort gebruiken voor je webserver
1024 en hoger zullen ze niet geblokeerd hebben
1024 en hoger zullen ze niet geblokeerd hebben
chello <> chello werkte bij mij ook niet.
Port 80 en port 8080 zijn iig geblokkeert.
Port 80 en port 8080 zijn iig geblokkeert.
Exact expert nodig?
Huh?! Ik heb vandeweek nog lopen testen met een webservert op 80 (ook Chello) en die kon ik prima via een dialuppie bereiken hoor...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Lekker vaag. Zou het dan per wijk of zo zijn? Ik kon juist de site van een vriend niet opkomen, niet op 80 en niet op 8080.... vaag...
Exact expert nodig?
Nog nooit problemen mee gehad... ik kan vanaf school (kennisnet) nog gewoon naar mijn eigen webservertje (chello) toe.. zowel op 80 als op 8080....
ok goed, topic is dus verplaatst.. ja weetikhet. maagoed.. ik vroeg me dus of of t nog op een andere manier kon.. ??
traktor scratch!
Pagina: 1