Dat eerste lukt wel. Alleen daarna wil ik de juiste datum bij de juiste post laten zien. Hij laat nu alleen de datum van de laatstse post bij alle records zien. Logisch, want het staat niet in een array.
Probleem is dus dat ik geen idee heb, hoe ik de variabele $showTime in een array kan zetten, die ik vervolgens in een printf aanroep.
Kan iemand me hierbij helpen. Onderstaand het stukje code.
Probleem is dus dat ik geen idee heb, hoe ik de variabele $showTime in een array kan zetten, die ik vervolgens in een printf aanroep.
Kan iemand me hierbij helpen. Onderstaand het stukje code.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| $teller = 0;
$sql = "SELECT *
FROM $tableName
ORDER BY 'id' DESC";
$result = mysql_query($sql);
$row = mysql_fetch_array($result);
$postTime = ($row["time"] . "\n");
ereg("([0-9]{4})([0-9]{2})([0-9]{2})([0-9]{2})([0-9]{2})([0-9]{2})", $postTime, $regs);
$showTime = date("j M Y H:i", mktime($regs[4], $regs[5], $regs[6], $regs[2],$regs[3], $regs[1]));
if ($row) {
print "<table border=\"0\" width=\"500\">\n";
do {
$teller++;
printf ("<tr>\n\t<td><b>$teller</b></td>\n\t<td valign=\"top\">Name:</td>\n\t<td><a href='mailto:%s'><b>%s:</b></a><a class=\"2\"> posted on %s</a></td>\n</tr>\n",$row["email"], $row["name"], $showTime);
printf ("<tr>\n\t<td> </td>\n\t<td valign=\"top\">Message:</td>\n\t<td>%s</td>\n</tr>\n", $row["message"]);
print "<tr>\n\t<td colspan=\"3\"><br><p align=\"center\">[img]\"images/main/line.gif\"[/img]</td>\n</tr>\n";
print "<tr>\n\t<td colspan=\"3\"> </td>\n</tr>\n";
}
while ($row = mysql_fetch_array($result));
print "</table>\n";
} |