Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
ja is er toevallig een schema van de aansluiting van de live drive aansluiting? dus welk pinnetje wat is?
hehehe... vroeg ik niet.. maar om antwoord te geven: ik heb nog geen schema kunnen vinden
anders kan je er zelf eentje knutselen, scheelt een hoop centjes!Op woensdag 05 december 2001 20:39 schreef TeeDee het volgende:
hehehe... vroeg ik niet.. maar om antwoord te geven: ik heb nog geen schema kunnen vinden
moet ik wel weten hoe zo'n ding heetOp woensdag 05 december 2001 20:43 schreef Bert-Jan het volgende:
[..]
anders kan je er zelf eentje knutselen, scheelt een hoop centjes!
Verwijderd
als je ons nou es zou zeggen welke je regelmatig omplugd...zou al een hoop schelen....
er is een kastje van trust die ook wat van die aansluitingen heeft....is een stuk goedkopen dan zo'n livedrive.....
als je es verteld welke aansluitingen er op moeten zitten zal ik es ff op de zaak kijken en meteen ff uitzoeken wa da kost (we zijn nl trust dealer..
)
er is een kastje van trust die ook wat van die aansluitingen heeft....is een stuk goedkopen dan zo'n livedrive.....
als je es verteld welke aansluitingen er op moeten zitten zal ik es ff op de zaak kijken en meteen ff uitzoeken wa da kost (we zijn nl trust dealer..
daar ga ik: 
line-in, line-out, mic, koptelefoon en usb poortjes erop.
Maar ik heb al wat bij wallabie.com gezien.
En die zag er nog stoerder uit.
Maar als jij zoiets kan uitzoeken
line-in, line-out, mic, koptelefoon en usb poortjes erop.
Maar ik heb al wat bij wallabie.com gezien.
En die zag er nog stoerder uit.
Maar als jij zoiets kan uitzoeken
Verwijderd
k weet indergeval wel dat ie geen usb heeft (de livedrive toch ook niet
) en voor de rest...ik zal morgen ff nazoeken wat er precies op zit...
Een Live!Drive heeft geen USB en dat hebben ze ook nooit gehad
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ga eens langs een winkel, vriend van mij kreeg ook een keer een losse, omdat de kaart die erbij zat was beschadigd.
Ga dan het liefst naar een particulier zaakie, de grote winkels moeten zich vaak aan regeltjes houden en beginnen er dus niet aan.
Die vriend van mij had dat ding voor z'n Audigy voor 100 piek, niet echt duur vind ik
Ga dan het liefst naar een particulier zaakie, de grote winkels moeten zich vaak aan regeltjes houden en beginnen er dus niet aan.
Die vriend van mij had dat ding voor z'n Audigy voor 100 piek, niet echt duur vind ik
Pagina: 1