Ik vroeg me af of er ook intresse is in een clan voor Baldur's Gate (en het toekomstige Neverwinter Nights)
Als ik geen inbelverbinding had wel, maar helaas. 
Er zijn overigens al een aantal waarschijnlijk goede NWN clans. Volgens mij kwam Caspian er laatst ook met een, ik weet niet meer in welke topic. (En ik kan me vergissen.)
Er zijn overigens al een aantal waarschijnlijk goede NWN clans. Volgens mij kwam Caspian er laatst ook met een, ik weet niet meer in welke topic. (En ik kan me vergissen.)
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Voor de Roleplayers onder ons: http://desertfangs.clanpages.com
The Fangs of the Desert.
Zeer dedicated RP-guild voor NWN.
Kon jammer genoeg niet bijhouden qua tijdgebrek
The Fangs of the Desert.
Zeer dedicated RP-guild voor NWN.
Kon jammer genoeg niet bijhouden qua tijdgebrek
Ik zou wel interested zijn in een Baldur's gate clan 
Vind het echt een te gek gaaf spel
Vind het echt een te gek gaaf spel
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Baldur's Gate 0wns.....
Player right here...
Player right here...
Verwijderd
Ik ookOp donderdag 06 december 2001 10:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik w8 op NEverwinter Nights
In de tussentijd speel ik nu IceWind Dale maar weer eens
Soccubus: ik weet niet wat de vereisten zijn in deze
Ja, ik wacht ook op nwn, en heb mij net planescape Torment aangeschaft. Tering zeg wat valt dat tegen, misschien was het spel een topper 2 of 3 jaar geleden, ik vind er nu geen zak aan, veel te veel lezen, interface is saai, en een kut resolutie. Weer 40 piek naar de maan, en ik moet NWN en condition zero nog kopenOp donderdag 06 december 2001 10:55 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik ook
Verwijderd
Torment vind ik BETER dan BGOp donderdag 06 december 2001 14:57 schreef Holy_Paladin het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook op nwn, en heb mij net planescape Torment aangeschaft. Tering zeg wat valt dat tegen, misschien was het spel een topper 2 of 3 jaar geleden, ik vind er nu geen zak aan, veel te veel lezen, interface is saai, en een kut resolutie. Weer 40 piek naar de maan, en ik moet NWN en condition zero nog kopen.
Dat lezen kun je overslaan
- Verhaallijn Torment is sterker;
- Interactie tussen de eigen groep NPC's is te gek;
- Geen gezeik over classes: je kunt switchen van fighter naar wizard en terug.
De lage resolutie is inderdaad slecht en dat probleem was bij IwD helaas ook
éh, ik was eigenlijk alleen maar nieuwsgierig of er intresse in was, ik was alleen aan het denken om een BG clan op te richten (ik heb verder ook nog nooit aan een clan gedaan, en ik dacht laat me dan maar eens in het diepe gooien, alle hulp is welkom)Op donderdag 06 december 2001 10:55 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik ook
Soccubus: ik weet niet wat de vereisten zijn in dezeZou mijn eerste keer worden...
De verhaallijn van PlaneScape: Torment was fantasties, en soort personages waren goed (een man met geheugen verlies, een zwevende schedel, een vreemde andere man, een half demon, een demon, een zwevend harnas, een robot, éh ik geloof dat ik alles heb) en het gewoon niet weten wat er aan de hand is, waarom was je nou onsterfelijk.Op donderdag 06 december 2001 15:07 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Torment vind ik BETER dan BG![]()
Dat lezen kun je overslaan
- Verhaallijn Torment is sterker;
- Interactie tussen de eigen groep NPC's is te gek;
- Geen gezeik over classes: je kunt switchen van fighter naar wizard en terug.
De lage resolutie is inderdaad slecht en dat probleem was bij IwD helaas ookDe schermen hadden zeker groter gemogen.
Pagina: 1