Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort == PRUTSBEDRIJF

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 16:49

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
ik heb een Telfort Siemens M35i en die kan ik niet opwaarderen met zo'n kaartje omdat ik em van de postbank heb :'(

DAs nog nie het ergste die mongolen! kunnen mij die 25,= ook niet teruggeven en de winkel ook niet omdat ie is opengekrast, bij de helpdesk zij zo'n telprutser dat dat bekend is, nou in de winkel wisten ze er nix van !!

Je kan via 888 alleen met de girofoon opwaarderen dus

Dus be warned!

Ga niet met TelPruts in zee !!

Das niet het enige probleem van TELFORT de meneer "Steenbergen" verzekerde mij ook nog dat voor het eind van het jaar dekking = 100%
Nou ik kan je verzekeren TELFORT heeft maar dan ook never nooit 100% dekking, in de meeste plaatsen zelfs grote plaatsen :s netwerk zoeken, das wel kwijt zeg

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 16:49

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
kick.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
slot.
als jij gaat kicken ga ik sluiten :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.