Matron geruisloze pc kast, prijs???

Pagina: 1
Acties:

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-08 11:05
Weet er iemand de prijs van zo'n Matron geruisloze kast?
Ik zie op de site van Matron een compleet systeem met prijs maar geen prijs van alléén de kast... :(

Verwijderd

Is die kast uberhaupt los verkrijgbaar? Zo ja, dan zal hij gezien de prijs van het systeem en wat je er voor krijgt erg duur zijn denk ik.
De specificaties ervan stellen namelijk geen ene ruk voor. De betreffende onderdelen kosten gezamenlijk waarschijnlijk ongeveer 2000,- incl. BTW als je ze los zou kopen (niet uitgaande van de laagste prijzen). Het systeem kost 4400,- (!!!) incl. BTW. Ok, je krijgt 3 jaar garantie, maar dan nog. Het is wel een erg hoge prijs die je betaalt voor het hebben van een geluidloze PC.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-08 11:05
Die hoge prijs, daar was ik zelf ook al bang voor.
Maar een geruisloze pc is ideaal als 'm wil gebruiken als Home Theather pc.

Maar, om daar meer dan 1000 piek :? voor neer te tellen gaat me inderdaad een beetje te ver...

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 21:34 schreef Flint123 het volgende:
Die hoge prijs, daar was ik zelf ook al bang voor.
Maar een geruisloze pc is ideaal als 'm wil gebruiken als Home Theather pc.

Maar, om daar meer dan 1000 piek :? voor neer te tellen gaat me inderdaad een beetje te ver...
Geruisloze kast?

Die maken we zo hoor ;)

Verwijderd

Waarom vervang je al je fans in je kast niet voor stille papst fans.

Daar ben ik nu ook mee bezig.
Een papst 8214 ngml (12db)35,29 ex btw. in de voeding en 1 op mijn alpha pal8045 die ik misschien morgen per post krijg.

Het enige wat dan nog lawaai zou kunnen maken is de koeler van mijn videokaart.

Ga je dan ook nog je systeemkast isoleren dan is het helemaal stil denk ik. :9~

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
waar haal je die papst fans?
zijn die dingen 80 MM?
ik zit zo te denken als ik er 1 in de voeding doe, 1 op de proc, 1 outtake en 1 over de hd's laat blazen op zuigen dan heb ik genoeg koeling. ipv mijn cuda II en maxtor dm60+ 2x een cuda IV en de pc is volgens mij geheel stil. op mijn vid kaart zit alleen een heatsink wat voldoende is voor een gf2mx.

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 23:29 schreef smvs het volgende:
waar haal je die papst fans?
zijn die dingen 80 MM?
ik zit zo te denken als ik er 1 in de voeding doe, 1 op de proc, 1 outtake en 1 over de hd's laat blazen op zuigen dan heb ik genoeg koeling. ipv mijn cuda II en maxtor dm60+ 2x een cuda IV en de pc is volgens mij geheel stil. op mijn vid kaart zit alleen een heatsink wat voldoende is voor een gf2mx.
Ja de Pricewatch lijkt me een goed begin :)
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/19

Verwijderd

Ik heb ze zelf bij comex weg. Zie pricewatch.

De alpha is al binnen alleen de papst nog :P
Pagina: 1