Toon posts:

Plextor SCSI Writer + Reader copy-util?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb wel eens gehoord dat als je een scsi-reader en een scsi-writer van Plextor hebt, er een programmaatje bijzit waarmee je on-the-fly cd's kan kopieren met weinig cpu-belasting ofzo.

Klopt dit? En hoe werkt/bevalt dit?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
je doelt op iets als 'nero' of 'easy cd creator' ?

aangezien je scsi gebruikt, gebruik je sowieso weinig cpu belasting, daar hoef je geen speciale programma's voor te gebruiken,

A wise man's life is based around fuck you

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Dat kun je sowieso al met een scsi brandsetje want dat is door de gebruikte scsi techniek al processor ontlastend.

Hè net te laat....

Oerbrood!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, Oerbrood rules! hehehe

Ja, maar ik bedoel een klein progje dat bij je writer zit, en alleen werkt als je ook een scsi plextor reader hebt. Doordat die voorwaarden er aan zitten vroeg ik mij af of je dat ook aan de prestaties merkt dan....

• Markao2000

Markao2000

it's all about the beats

Oerbrood wordt idd ondergewaardeerd.

Maar effe ontopic.
Je merkt het bijvoorbeeld aan het feit dat je gewoon onder het gamen een cd-tje kunt fikken zonder dat je burnproof op je fikker hebt zitten.

Maar dat proggie ken ik niet, ik heb zelf een plextor scsi 20x reader en een plextor 8x2x20 scsi writer. Zonder een of ander proggie is de cpu belasting tijdens het fikken ongeveer 5%, erg weinig dus.

Oerbrood!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 20:17
Ja hoor, er is zo'n progje van Plextor. Werkt inderdaad alleen als je een scsi setje hebt. Zit in Plextor manager.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Verwijderd

Plextools is het programma waar je op doelt, dit prog. werkt alleen maar samen met een Plextor reader+burner

• Markao2000

Markao2000

it's all about the beats

Ja oké, maar wat doet het dan, want is het niet een beetje overbodig? Kan me ook niet herinneren dat ik het bij m'n fikker kreeg.

Oerbrood!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van jullie ook of dat voordelen biedt t.o.v. easy cd creator of nero ofzo?

• Markao2000

Markao2000

it's all about the beats

Probeer het anders eens uit, heb je ook een plextor scsi reader?

Oerbrood!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:59
Chevalric:
Maar effe ontopic.
Je merkt het bijvoorbeeld aan het feit dat je gewoon onder het gamen een cd-tje kunt fikken zonder dat je burnproof op je fikker hebt zitten.
Daar heb je echt geen SCSI/Plextor/Burnproof voor nodig hoor, gewoon een net systeem...

De software die bedoelt wordt ken ik, stond op de diskette (of CD, is alweer een tijd geleden) die bij de Plextor geleverd werd. Had weinig toegevoegde waarde, anders dan dat het een klein tooltje was, tov de vaak grotere programma's als EasyCD e.d.

Het was een onderdeel van een set van Plextor tooltjes, Plextools oid. Het is dacht ik niet vrij downloadbaar, maar als je een Plextor drive hebt is er denk ik via de support wel wat te regelen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 20:29 schreef Chevalric het volgende:
Probeer het anders eens uit, heb je ook een plextor scsi reader?
Nu wel :9~ !!!

Zie hieronder...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, die copy util van Plextor is dus niezo goed!

Als ik on-the-fly een gekopieerde audiocd dup op 12x, dan:

heb ik een cpu-belasting van 30% met pieken naar 80%;
maakt hij ongeveer 10x gebruik van Burnproof;
duurt het 6:40 min;
zitten er tikken tussen de tracks.

Met WinOnCD:

cpu-belasting 20% met pieken naar 40%;
0x Burnproof:
tijd = 5:20;
een enkele tik tussen de tracks.

Met CloneCD:

cpu-belasting 9% met pieken naar 13%;
0x Burnproof;
tijd = 5:12;
geen tikken tussen tracks.

N.B. Kopieren vanaf originele cd geeft met geen enkel van bovenstaande progs tikken.

Zijn bovenstaande CPU-belastingen een beetje redelijk voor mijn config? Want Chevalric heeft het boven over slechts 5% (dan wel op 8X ipv. 12x branden)...
Pagina: 1