Ik heb een MSI **** Geforce2mx 400, hier zit standaard een heatsink op (tenminste bij mij). Nu keek ik weer es in mijn kast en zag dat mijn heatsink eraf lag. Is dit erg of moet ie er gelijk weer op (ik heb namelijk geen koelpasta). Ik heb em niet overgeclocked.
Verwijderd
ERAF???!!! Dat loop ie lijkt me ook heel vaak vast, me g2mx heatsink werd al zo'n 55 graden stressed, moet je voorstellen hoe heet zo'n ding wordt als er geen!!! heatsink op zit. Ik zou nu meteen nog een andere op zetten want je hebt grote kans dat ie doorbrand zo.
Kzou ook een nieuwe eisen want dit is echt niet normaal!!
Kzou ook een nieuwe eisen want dit is echt niet normaal!!
oeps! is het zo erg? grrrr wat een gedonder
Fking hell moet hier niet gebeuren 
Zeg dan maar dag met je handje ( zie sig )
Zeg dan maar dag met je handje ( zie sig )
Bij mijn broer (ook MSI gf2 mx 400) zit er helemaal geen heatsinkje op. Ik had hier over des tijds ook al gepost maar dat blijkt 'normaal' te wezen.
Taal fouten inbegrepen ;)
kan ie best hebben, ik heb een jaar een creative
Mx overklokt gehad zonder heatsink, die zat er standaart niet op. Heb er later wel een blue orb opgezet en toen kon ik wel verder overklokken ja.
Mx overklokt gehad zonder heatsink, die zat er standaart niet op. Heb er later wel een blue orb opgezet en toen kon ik wel verder overklokken ja.
Verwijderd
Lekker dan weer, hoe kan dat nou weer, je heatsinkje hoort er echt niet af te flikkeren, dat weet ik wel. Misschien zat hij niet goed vast. Het was wel de heatsink die standaard geleverd werd door MSI ? Of is het een ding dat je er zelf op gemonteerd had.
Verwijderd
"MSI Geforce2MX400 64MB SDRAM"
Dat daar geen fannetje op zit. :\
Maar iig hoort dat niet te gebeuren en als ik jou was zou ik ff de temperaturen in de gaten houden. Helemaal als je games speelt
Dat daar geen fannetje op zit. :\
Maar iig hoort dat niet te gebeuren en als ik jou was zou ik ff de temperaturen in de gaten houden. Helemaal als je games speelt
kan ik mn heatsink ook vastplakken met secondelijm. Bijvoorbeeld door in elke hoek een klein drupje te doen? of is dat af te raden?
sec lijm tussen de chip en de headsink ?
dat lijkt me geen goed idee omdat het geen goed contact maakt..
als ik bijv een coolertje ergens op moet maken en er kunnen geen schroefjes in en opdie plaatsen word het niet te warm dan gebruik ik weleens dubbelzijdige dikke witte plakband. werkt goed
als ik bijv een coolertje ergens op moet maken en er kunnen geen schroefjes in en opdie plaatsen word het niet te warm dan gebruik ik weleens dubbelzijdige dikke witte plakband. werkt goed
Jah, goed plan, morgen gelijk ff halen. Maar laat de tape de warmte dan wel goed door?Op maandag 10 december 2001 19:37 schreef THxZ0NE het volgende:
sec lijm tussen de chip en de headsink ?
nouh .. ik zou die tape niet op TE warme dingen plakken (dat zei ik al) want dat smelt namelijk..
en als het smelt geeft het de warmte uiteindelijk goed door ja
en als het smelt geeft het de warmte uiteindelijk goed door ja
Een mooie gelegenheid om er een op te zetten inc. fan.
Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)
Pagina: 1