Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Geen idee, maar chello werkt nog steeds erg lekker 
Uw snelheid: 178,270 Kbytes/sec
Uw bandbreedte: 1426,160 Kbits/sec
Maar krijg jij die score elke keer of is het eenmalig?
Uw snelheid: 178,270 Kbytes/sec
Uw bandbreedte: 1426,160 Kbits/sec
Maar krijg jij die score elke keer of is het eenmalig?
Normaliter heb ik gewoon iets tussen de 20 en 30 Kb...
Maar bij ZeelandNet zijn ze bezig met het terugschroeven van het aantal inbellers, en het stunten (nou ja) met kabel-aansluitingen. Het l*llige was nu dat de bestaande klanten met een kabel-abbo er niets wijzer/beter van werden. Dus ik vroeg me af of ze bij Zeelandnet zo slim waren geweest de 256-k abo's om te zetten naar 512k of zo.
Maar bij ZeelandNet zijn ze bezig met het terugschroeven van het aantal inbellers, en het stunten (nou ja) met kabel-aansluitingen. Het l*llige was nu dat de bestaande klanten met een kabel-abbo er niets wijzer/beter van werden. Dus ik vroeg me af of ze bij Zeelandnet zo slim waren geweest de 256-k abo's om te zetten naar 512k of zo.
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
had ik ook bij een kennis, ze hadden net Wanadoo Cable Premium genomen (toen nog 256kbit) en nog geen 2 dagen later raazden ze ineens met 60 KB/s 
Had trouwens gehoord van Zeeland net dat als je boven je downloadlimiet kwam je automatisch naar een hoger abbo werd geckiked ofzow, correct me if im wrong
Had trouwens gehoord van Zeeland net dat als je boven je downloadlimiet kwam je automatisch naar een hoger abbo werd geckiked ofzow, correct me if im wrong