Toon posts:

Probleem ecs k7s5a HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een probleem met een k7s5a sis
mn systeem gaat wel aan maar ik krijg geen beeld wat kan dit nou zijn ik heb al van alles geprobeerd andere voeding andere videokaart andere cpu waar die het overigens heel even wel mee deed dus ik vervolgens de andere cpu er weer in weer niks andere cpu dus weer terug waar die het effe mee deed en weer niks dus ik snap er nu dus helemaal niks meer van wie weet er raad of is dit gewoon een doa mobo????
ik heb al meer systemen gebouwd in het verleden maar dit heb ik nog nooit meegemaakt

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

je moet bij dat ecs bord heel sterk de agp kaart aandrukken
misschien daar het probleem? ik zou het nog eens proberen als ik jou was

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Probeer ff je bios te resetten met het jumpertje op je mobo!! :Z

Verwijderd

Topicstarter
bios heb ik al gereset een aantal keren zelfs dat is het niet!!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde mobo, en toen bij mij een keer het scherm niet werkte had ik mijn muis en keyboard niet aangesloten op het mobo...maar ik neem aan dat je niet zo dom bent als mij :P

Verwijderd

Probeer eens een andere voeding...

Verwijderd

Topicstarter
andere voedingen heb ik ook al geprobeer heb alles eigenlijk al uitgezocht ik weet zeker dat de cpu goed is dat die videokaart werkt en dat het geheugen goed is ik heb 2 voedingen geprobeerd 1 van mn andere pc dat is maar een 240 watt en de nieuwe en dat is een 300 watt zou dus gewoon voldoende moeten zijn!!ik snap het gewoon niet hij zou het gewoon moeten doen zo!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi

Druk de Videokaart heel goed aan ik had dat eerst ook.
En druk de rest ook meteen aan.
Of hoor je bij het begin helemaal geen piepje.

Suc6

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

ECS borden:

- checken batterij
- checken bios reset jumper

en er zijn nog wel wat andere problemen, maar ik zou beginnen met een heeeeel kaal systeem.

mobo + cpu + geheugen + vga, daarna FDD...

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Als het goed is moet je voor je begint een jumpertje veranderen om te kunnen starten.
Staat geloof ik in het boekje...

Ik weet het niet zeker hoor (ik heb dat ding al zo lang :))
Pagina: 1