[OC] GF2 Pro @ 500 MHz mem, hoger?

Pagina: 1
Acties:

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-04 11:46
Ik ben toch maar ff m'n CardExpert GeForce2 Pro/400 Golden Sample wat verder gaan overklokken. Het maximale wat ik er nu uithaal is net geen 500 mhz :) Echter wel met wat (nauwelijks zichtbare) artifacts, en dat heeft niet echt een positieve werking op bv. 3DMark (word lager)

Ik ben van plan om wat heatsinkjes op m'n geheugen te plakken (uit een oude slot a koeler gezaagd :P), alleen helpt dat nou echt zo veel? Ik kon er in de search niet echt veel over vinden.

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

MGP

plakken maar :)

• Dirk J
Op woensdag 05 december 2001 19:29 schreef MGP het volgende:
plakken maar :)
Ik heb geen AS Adhesive o.i.d. op m'n kamer liggen, dan maar met lijm + gewone koelprut..
Maarja, eerst ff m'n sinterklaaskadootjes uitpakken he :P

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Op woensdag 05 december 2001 20:06 schreef AMDude het volgende:

[..]

Ik heb geen AS Adhesive o.i.d. op m'n kamer liggen, dan maar met lijm + gewone koelprut..
Maarja, eerst ff m'n sinterklaaskadootjes uitpakken he :P
tairipjes (hoe de hell schrijf je dat :?) zijn ook vaak handig voor dit soort dingen (ook als je bijvoorbeeld een grote slot A koeler op een celeronnetje wilt plakken die in een slotket convertor zit :7)

Verwijderd

Tiewrapjes wil je dus hebben >:)

Verwijderd

ik heb fragtape (zie OC-shop) gebruik voor het monteren van de memsinks .. scheelde in mijn geval toch weer 8 Mhz! :) ik draai nu 166@213Mhz.. (GF1 SDR)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
ik haal 505mhz zonder artifacts

• Dirk J
Hmm ik weet niet hoe ik in mijn geval tie-wraps kan gebruiken, het zijn namlijk blokjes die precies op 2 geheugenmodules passen.
Ik heb trouwens nog wel honderden van die tiewraps liggen in allemaal verschillende formaten.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Of maak van die kleine waterblokje waar 1 kaneel doorloopt, dat koelt ook wel genoeg.

• Dirk J
Op woensdag 05 december 2001 21:33 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Of maak van die kleine waterblokje waar 1 kaneel doorloopt, dat koelt ook wel genoeg.
Kan ik opeens aan waterkoeling gaan doen zeker, dan maak ik gelijk een blokje voor de gpu, en dan moet ik er ook nog een pomp bijkopen :+
Dan zoek ik liever een wat goedkopere oplossing ;)
Pagina: 1