Toon posts:

promopeppers!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een jaar terrug heb ik me aangemeld bij promopepeprs en zo'n toffe banner op mijn site gahad!
ook een paar keer betaald gehad enzo!

maar nu heb ik sinds kort een nieuwe site en daar dat script op gezet! en dat deed het perfect!

alleen nu is dat andere account verwijdert waar mijn vorige site op stond en opeens laat hij geen ads meer zien (die overigens wel saaier zijn als vroeger toen waren het echt geke toffe games enzo)

ik heb de url al verandert bij gegevens! wie weet hoe dit kan?
en ik kan ook nergens een email van hun vinden om het te vragen! gaar he! en de site is ook niet meer wat het geweest is! je kan geen banner meer kiezen en forum is pleite news is out dated enzo!

iemand die mij kan helpen want wil wel weer een ad erop van 20 cent per klik! iemand di emij kan helpen met promopeppers of iemand die een andere weet?

Verwijderd

hmm ik heb weinig verstand van dit soort zaken..
heb wel een (redelijk grote) site maar nog geen banners..

wil ze wel :P

maar waar staat dat promopeppers? ik zal 's gaan kijken erop..
maar sorry kan je dus niet helpen met je probleem

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:00

markvt

Peppi Cola

ik gebruik www.kliks.nl ik heb nog niet genoeg geld om uitgekeerd te krijgen jullie horen mijn ervaringen zodra ik geld krijg :) ;)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

sorry voor grooooooote schop :( |:(
Ik heb ook Promopeppers gehad, maar ben er uit gekickt omdat ik te weinig bezoekers had... NET TOEN IK EEN HEEL TIENTJE VERDIEND HAD :P ;)