ok, ik heb dus sinds kort een 1600+ maar in me hq08 werd die dus 61 graden
(met een spire
)
Nu heb ik al m'n hd gemoved naar een 5.25" rack en me kabels geround, allebei me harddiskbrackets weggehaald en damn nog steeds 56 graden
nu heb ik 1 outtake fan (80mm) van just cooler (
komt meer herrie uit dan lucht) erin geprakt en komt nog niet onder de 54 graden (en nog niet eens ge-oc'ed
)
dus... stap 1 is denk maar een andere cooler met as2 erin prakken
is dan de pal6035mfc (70 pieken valt mee) genoeg om em rond de 40-45 graden (idle) te krijgen of moet ik gaan voor de 8045 (herrie
)
Alleen ben ik bang dat dat niet helemaal lekker gaat passen op m'n gigabyte GA-7VTXH, rondom die gaten is et wel erg krap
heeft iemand ervaring met dit moederbord of is die 6035 al genoeg voor een redelijke temp? of moet ik er dan ook nog es extra fans in gaan pleuren (wat zuis zeg zuis ie zuis?)
ik vinnet al mooi als ik rond de 45 kan komen met een 1600+@1700+
Nu heb ik al m'n hd gemoved naar een 5.25" rack en me kabels geround, allebei me harddiskbrackets weggehaald en damn nog steeds 56 graden
nu heb ik 1 outtake fan (80mm) van just cooler (
dus... stap 1 is denk maar een andere cooler met as2 erin prakken
is dan de pal6035mfc (70 pieken valt mee) genoeg om em rond de 40-45 graden (idle) te krijgen of moet ik gaan voor de 8045 (herrie
Alleen ben ik bang dat dat niet helemaal lekker gaat passen op m'n gigabyte GA-7VTXH, rondom die gaten is et wel erg krap
heeft iemand ervaring met dit moederbord of is die 6035 al genoeg voor een redelijke temp? of moet ik er dan ook nog es extra fans in gaan pleuren (wat zuis zeg zuis ie zuis?)
ik vinnet al mooi als ik rond de 45 kan komen met een 1600+@1700+