[M&M 7] Wat moet je bij deze quest doen?

Pagina: 1
Acties:

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-02 18:14
Als je bij Might and Magic in het begin, op Emerald Island, met Mr. Malwick praat en je accept zijn wand, krijg je later een quest.
Hiervoor moet je naar de Mercenary Guild in Tatalia en dan krijg je daar van een of andere pipo een quest. Je moet dan een tapestry jatten ergens in een kasteel, maar welk kasteel is dat? Want ik zat een beetje door te klikken en ik dacht dat het wel in je quest book zou staan maar niet dus.

D'r staat wel iets over, maar dat is: Steal the tapestry from your Associate's Castle. Maar wie/wat is je Associate?

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik zou het niet weten, ik pak de wand meestal als de Dragon Flys Mr. Malwick hebben gedood. >:)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

O, volgens mij is dat in dat gebied met al die trollen, en dan ergens in de sneeuw. Daar staat een of ander kasteel waar je moet zijn, dacht ik. Tatalia als ik me niet vergis, maar ik kan me gemakkelijk wel vergissen. :)

Koel dat er nog mensen zijn die dit spelen trouwens. *D

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• The Will
Op woensdag 05 december 2001 19:04 schreef Soccubus het volgende:
Ik zou het niet weten, ik pak de wand meestal als de Dragon Flys Mr. Malwick hebben gedood. >:)
Doe ik meestal ook ja maar ik d8 ff nie na. En ik dacht dat je die quest niet per se hoefde te doen, maar die dreigementen van hem :)

Lord Daemon volgens mij bedoel jij de Mercenary Guild, die zit in Tatalia in de sneeuw, vlak bij de cave van Wromthrax the Dragon. Maar volgens mij kun je daar alleen maar de quest halen of moet je daarbinnen ook de tapestry jatten?

Ik heb btw ook al in 5 walkthroughs gekeken maar nergens stond die quest bij. :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op woensdag 05 december 2001 21:22 schreef Lord Daemon het volgende:
O, volgens mij is dat in dat gebied met al die trollen, en dan ergens in de sneeuw. Daar staat een of ander kasteel waar je moet zijn, dacht ik. Tatalia als ik me niet vergis, maar ik kan me gemakkelijk wel vergissen. :)

Koel dat er nog mensen zijn die dit spelen trouwens. *D
Ik geloof dat je daar alleen dat juweel voor die oude boom kunt halen (zodat de andere bomen je niet meer aanvallen).

• The Will
D8 ik ook ja, maar waar kan ik dan in godsnaam die klote tapestry jatten? :?

Waarom hebbik ook die zooi niet gelezen :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Mischien in het kasteel van Enroth

• The Will
*&^$%&*@%^ ik ben nog een beetje te zwak voor die guards :( - en ik heb maar een maand om het te doen :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Of dat kasteel van de Titanen (als je te zwak bent voor de guards, dan zit je met een probleem als het in het kasteel van de titanen ligt).

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 05 december 2001 21:56 schreef The_Will het volgende:
D8 ik ook ja, maar waar kan ik dan in godsnaam die klote tapestry jatten? :?

Waarom hebbik ook die zooi niet gelezen :(
O, wacht, ik geloof dat het in het kasteel in Celestia is, of waar die engelen ook zitten.

• The Will
Idd, naja ik vraag het wel ff aan me neefie ofzo, die heeft het spel al 20 keer uitgespeeld dus die zal het wel weten.

Denk trouwens dat het in het kasteel in Erathia ligt en niet in Titans Stronghold omdat het een quest is die je best vroeg in het spel krijgt en dan kun je eg nog geen blood titans aan.

Edit: Oke dan ga ik Castle Celeste maar us doorlopen - moet ik alleen eerst ff prot from magic hebben :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op woensdag 05 december 2001 22:11 schreef The_Will het volgende:
Idd, naja ik vraag het wel ff aan me neefie ofzo, die heeft het spel al 20 keer uitgespeeld dus die zal het wel weten.

Denk trouwens dat het in het kasteel in Erathia ligt en niet in Titans Stronghold omdat het een quest is die je best vroeg in het spel krijgt en dan kun je eg nog geen blood titans aan.
Oooo, ok, maarja ik heb die queste nooit gedaan.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dan doe je het niet, heb ik ook niet gedaan.

• The Will
Anders ga ik wel ff proberen wat er gebeurd als ik het gewoon niet doe. Denk niet dat er veel zal gebeuren eigelijk en dat het alleen maar loze dreigementen zijn >:)

There is no magic.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik geloof dat je dan hen moet kicken, maar ik weet het niet meer zeker. Heb je overigens al een kant gekozen?

• The Will
Ja ik ben maar Light geworden, foute keuze denk ik want het is nogal moeilijk als je de Pit in moet - en ik moet de Walls of Mist nu doen zonder iemand te vermoorden en dat is zo *&^#&#@^ moeilijk :(

There is no magic.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Light is koel! :)

• The Will
Ja en moeilijk - en Liches zien er ook wel gaaf uit :)

Maar Light heeft vergeleken met Dark niet echt relexte spells, ik ben niet zo'n defensive spell caster.

There is no magic.

Verwijderd

Cool om telezen dat er nog steeds mensen m&m 7 spelen. tis helaas te lang geleden dat ik dit heb gedaan. krijg ernu toch weer erg veel zin in. Volgens mij heb ik die quest nooit gehad omdat die kankker al dood was ofzo. Titans stronghold was zeer kewl om super goede spullen tejatten 8-)ik ga het denk maar weer eens installen, su6 verder

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 05 december 2001 22:34 schreef The_Will het volgende:

Maar Light heeft vergeleken met Dark niet echt relexte spells, ik ben niet zo'n defensive spell caster.
Ff het boekje erbij pakken... (ja, ik heb 'm legaal :) )

Hallo!! Je hebt Day of Protection, Hour of Power en Day of the Gods, echt fantastische spells, en een redelijk ultieme offensive spell: Sunray.

• The Will
Ja ik hebbum ook legaal, zo'n super spel moeje gewoon legaal hebben - ik heb 1 t/m 8 gewoon legaal!

Maar d'r is nix zo relex om ff Armageddon te casten als je geen zin hebt in vechten :)

There is no magic.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 05 december 2001 23:03 schreef The_Will het volgende:
Ja ik hebbum ook legaal, zo'n super spel moeje gewoon legaal hebben - ik heb 1 t/m 8 gewoon legaal!
O, ik heb 1 t/m 7 legaal, 8 vond ik echt niet goed meer. :(

Komt 9 nou nog, trouwens? Ze waren 'm wel aan het maken...

• The Will
Ja 9 komt volgens mij gewoon nog uit.

En idd 8 is vergeleken met de rest echt waardeloos - ik denk dat ik 4 en 5 toch wel de leukste vond. Vooral dat je kon switchen tussen die 2 worlds was erg gaaf, alleen jammer dat wanneer je eerst 5 uitspeeld je de eindbaas van 4 met 1 slag doodhebt :(

Ik was iets van level 86 ofzo toen ik die gast ging mollen - dus ik eg zo tegen me neefie: Ja hij is eg moeilijk staat in alle walkthroughs dat ie super moeilijk is enzo. Dus ik loop op die gast af, een hak en hij is dood :(

There is no magic.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

AH, cool. leuk dat er meer zijn die dit spelen. :)
Er is ook een online versie (volgens mij nog in de maak) erg leuk :9~ .
speel ook
crusaders of might & magic en
heroes of might & magic (binnenkort deel IV)

super,
(dit was een reply van een vage gast die te verslaafd is aan dit soort spelletjes.)

• The Will
Jaaaaaaaaaah Heroes of Might and Magic IV :9~ :9~ - wanneer komt die uit?

En Crusaders of Might and Magic is dat nou eigenlijk leuk? In veel reviews staat dat het nogal eentonig is. Is dat ook zo, en wat voor spel is het geworden? Gewoon nog steeds als bij M&M 7?

IS het gewoon nog steeds dezelfde goede RPG of hebben ze er geprobeerd een action adventure van te maken?

There is no magic.

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op donderdag 06 december 2001 13:25 schreef The_Will het volgende:
Jaaaaaaaaaah Heroes of Might and Magic IV :9~ :9~ - wanneer komt die uit?

En Crusaders of Might and Magic is dat nou eigenlijk leuk? In veel reviews staat dat het nogal eentonig is. Is dat ook zo, en wat voor spel is het geworden? Gewoon nog steeds als bij M&M 7?

IS het gewoon nog steeds dezelfde goede RPG of hebben ze er geprobeerd een action adventure van te maken?
crusaders is een 3d action adventure achtig spel. Is wel leuk om te spelen en voor de prijs die hij nu is (f5) het wel te doen.
ja eentonig, pff het is veel slachten en nog eens afslachten. en uh afslachten.

HoMM IV had ik volgens mij al een demo van, maar look for yourself
http://www.3do.com/mightandmagic/heroes4/
:)

• The Will
Jeeezus wat ziet dat spel er gaaf uit, ik kan echt niet wachten.

Ik zie die demo alleen niet staan op de official site, waar hebbie um dan vandaan?

There is no magic.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Er is nog geen officiele demo van 4 volgens mij. Ik heb overigens een link naar een zeer goede Heroes 4 site, maar die ligt thuis dus die krijg je vanavond. (Lord Daemon is een Ultimate Heroes FanTM)
Ik was iets van level 86 ofzo toen ik die gast ging mollen - dus ik eg zo tegen me neefie: Ja hij is eg moeilijk staat in alle walkthroughs dat ie super moeilijk is enzo. Dus ik loop op die gast af, een hak en hij is dood
ja, dat hoorde toch? Daar had je toch dat ene vage zwaard voor nodig, de Sword of Xeen?

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op donderdag 06 december 2001 13:41 schreef The_Will het volgende:
Jeeezus wat ziet dat spel er gaaf uit, ik kan echt niet wachten.

Ik zie die demo alleen niet staan op de official site, waar hebbie um dan vandaan?
Ik weet niet zeker of ik er een demo van heb, waarschijnlijk vergis ik me met de online versie van die game.
Maar inderdaad een erg vette game word het.
En je kunt je Hero samen met je troepen laten vechten cooool. :9~

• The Will
Ja klopt ik dacht dat dat zwaard Xeen Slayer of zo heette - zal strax me oude savegame wel ff zoeken zal ik even kijken - ben nu weer opnieuw begonnen.

Dat zwaard kreeg je toch door in zo'n teleporter iets in te vullen :?

De Dragon's Lair was trouwens ook relex als je een super hoge int of wis ofzo had, al die boeken lezen waar je 400 000 experience voor kreeg :9~ . Alleen was die Dragon King beetje moeilijk in het begin.

Net zoals die Armadillo's, eg klote loop je beetje rond, o wat wolfjes kan ik toch makkelijk aan. Loop je wat verder kom je zo'n klote Armadillo tegen :(

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Might and Magic 8 was wel aardig maar de engine was te oud en er zaten veelsteveel bugs in (zoals, als je een Quest item gewoon op de grond laat vallen of bij de rechtmatige eigenaar brengt dan kun je bij de seer, of hoe hij in M&M8 ook maar heet, gewoon het item weer ophalen :( ).
Wat ik wel uitermate goed vondt in M&M8, is dat er Dragons in je party konden komen

Maar over Might and Magic 9, zijn er al screenies, wordt er een betere engine voor gebruikt, kun je weer de machten van Licht en Duisternis gebruiken, en kunnen er ook weer dragons in de party enz. enz. enz. :9~

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op donderdag 06 december 2001 13:50 schreef The_Will het volgende:

Dat zwaard kreeg je toch door in zo'n teleporter iets in te vullen :?
Nee, je moest dat kasteel kopen en het dan laten opknappen, en dan kon je het in de kelder vinden.

Hier is de link naar Homm4 (ik had 'm ook nog wel kunnen onthouden zie ik nu :) ): http://www.hmm4.com/

• White Dust

White Dust

Op woensdag 05 december 2001 22:22 schreef The_Will het volgende:
Ja ik ben maar Light geworden, foute keuze denk ik want het is nogal moeilijk als je de Pit in moet - en ik moet de Walls of Mist nu doen zonder iemand te vermoorden en dat is zo *&^#&#@^ moeilijk :(
Ik geloof dat de queste voor de dark ook zeer moeilijk is.
Maar over de Walls of Mist gesproken, heel snel lopen dan kun je het makkelijk halen, is mij, naar een paar keer proberen, ook gelukt.

Light en Dark hebben allebij hun eigen voordelen en nadelen.

• White Dust

White Dust

Op donderdag 06 december 2001 13:12 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

O, ik heb 1 t/m 7 legaal, 8 vond ik echt niet goed meer. :(

Komt 9 nou nog, trouwens? Ze waren 'm wel aan het maken...
Ik ben net op de pagina www.3do.com geweest, en daar staat onder aan bij Upcomming Games, :9~ Might and Magic IX :9~ (jammer genoeg geen verdere link zoals de rest op de rubriek).

• White Dust

White Dust

Ik ben op het moment aan het zoeken naar M&M9 op Altavista, M&M9 gebruikt de LithTech Engine (iets beter dan de oudere engine voor M&M 6 t/m 8 :P )

Op
www.gamespot.co.uk/stories/screens/0,2160,2093972-1,00.html

WouW wat ziet dat er :9~ :9~ :9~ uit!!! :9

Op www.angelfire.com/ca2/cooljerk/MM9Known.html staat een Q&A met een ontwikkelaar van M&M9, ze zijn al voorberijdingen aan het maken voor Might and Magic X O+

• The Will
IX = :9~ :9~ :9~ :9~

Hoop alleen dat ze niet X zo snel mogelijk daarna proberen te launchen door IX af te raffelen.

Is altijd het nadeel als het vervolg tegelijk wordt ontwikkeld

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 07 december 2001 23:44 schreef The_Will het volgende:
IX = :9~ :9~ :9~ :9~

Hoop alleen dat ze niet X zo snel mogelijk daarna proberen te launchen door IX af te raffelen.

Is altijd het nadeel als het vervolg tegelijk wordt ontwikkeld
Ja, O+ O+ O+ O+ mooi he O+ O+ O+ O+

• The Will
Zekerz, 'k hoop alleen dat ze de gameplay ook in stand houden, en dat de graphix niet ten koste gaan van de gameplay.

Hij moet overigens ook een stuk beter zijn dan 8, die vond ik persoonlijk nogal zuigen, en meer zoals 4 en 5, want die rulen echt!

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 08 december 2001 00:02 schreef The_Will het volgende:
Zekerz, 'k hoop alleen dat ze de gameplay ook in stand houden, en dat de graphix niet ten koste gaan van de gameplay.

Hij moet overigens ook een stuk beter zijn dan 8, die vond ik persoonlijk nogal zuigen, en meer zoals 4 en 5, want die rulen echt!
Volgens de Q&A moet de gameplay goed zijn verder vergelijkbaar met de oude serie maar op een geheel nieuwe wereld.

Ik heb verder de delen voor 6 niet gespeeld (zaten wel bij het M&M 6 collectors box in, samen met een kaart op een doek en een tinnen figuurtje) maar deel 6 en 7 waren wel goed, bij deel 8 had ik wel een soort van lekker gevoel toen ik de raadsels had opgelost. :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ziet er leuk uit. :) Ik kijk toch iets meer vooruit naar HoMM 4, maar deze lijkt me ook wel tof.

Ik heb M&M 4, 6 en 7 uitgespeeld, grote stukken van 5 en 8 gedaan, even gekeken naar 3, en heel even gekeken naar 1 en 2 (inderdaad uit de M&M 6 Collector's Edition ;) ). Dus je kan me wel een fan noemen denk ik zo. :)

• The Will
1,2 en 3 Hebbik nix van gedaan, wel ff rondgelopen ofzo maar verder nix. 4&5 hebbik samen uitgespeeld, is wel gaaf dat ze samen World of Xeen zijn.

6,7 Hebbik uitgespeeld, en 8 haddik niet zo'n zin meer in na een tijdje maar geloof ik ook bijna uitgespeeld.

Verder hebbik ze allemaal legaal, netzoals al me RPG's eigelijk.

En idd wil ik echt heeeeel graag HoMM 4 eerst hebben, liefst morge ofzo :)

There is no magic.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Helaas, helaas... releasedatum is Maart. :)

Eerst was het September 2001. :( Nou ja, hij zal er wel beter op worden. Ik hoop dat ze niet zoals bij HoMM 3 de vette campaigns pas in de expansion pack stoppen. :o

• The Will
Nee, dat hoop ik niet eigenlijk, kost me alleen maar meer geld, heb ik er verder wel voor over, maar ik heb gewoon niet zo veel geld.

Ik hoop gewoon dat ze er meteen super campaigns in gooien, en er bij de expansion nog meer super campaigns in doen :)

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 08 december 2001 00:59 schreef Lord Daemon het volgende:
Ziet er leuk uit. :) Ik kijk toch iets meer vooruit naar HoMM 4, maar deze lijkt me ook wel tof.

Ik heb M&M 4, 6 en 7 uitgespeeld, grote stukken van 5 en 8 gedaan, even gekeken naar 3, en heel even gekeken naar 1 en 2 (inderdaad uit de M&M 6 Collector's Edition ;) ). Dus je kan me wel een fan noemen denk ik zo. :)
M&M1 heb ik verder helemaal niet gedaan (kon hem niet opstarten op mijn oude P100, vroeg om 1 of andere diskette, deel 2 heb ik wel even gedaan, wat rond lopen, net zoals 3,4,5 en Sword's of Xeen), deel 6,7,8 heb ik uitgespeeld, maar ik wacht toch echt liever op M&M 9
Pagina: 1