vroeger zat ik op sonera quicknet! met een zuig snelheid van 7kb maar was te doen
ik had toen ook een account van 20 mb waar ik een site op had (200 bezoekers per dag maar
)
maar toen ging sonera hier weg en kreeg ik chello!
met een ftp! maar die deed het niet! en mijn instellingen van sonera deden het niet meer maar het account nog wel!
dus ik dach miscshien moeten ze het account nog overzetten ofzo!
en ik had een account gekregen van vriend en kennis!
maar nu heb ik een goedlopende site met met teveel data verkeer dus dacht ik dan host ik de plaatjes op die van quicknet! zogezegd zo gedaan! en het werkte perfect (voor 1 week)
want vanmiddag waren alle plaatjes weg!
dus ik kijken en kon ik op geen van de quicknet account komen
en ook niet die van chello! dus want moet ik nu doen dan?
zijn ze hier mee bezig of wat??? want op de site kan je natuurlijk weer nix over lezen! iemand die me raad kan geven!?
ik had toen ook een account van 20 mb waar ik een site op had (200 bezoekers per dag maar
maar toen ging sonera hier weg en kreeg ik chello!
met een ftp! maar die deed het niet! en mijn instellingen van sonera deden het niet meer maar het account nog wel!
dus ik dach miscshien moeten ze het account nog overzetten ofzo!
en ik had een account gekregen van vriend en kennis!
maar nu heb ik een goedlopende site met met teveel data verkeer dus dacht ik dan host ik de plaatjes op die van quicknet! zogezegd zo gedaan! en het werkte perfect (voor 1 week)
want vanmiddag waren alle plaatjes weg!
dus ik kijken en kon ik op geen van de quicknet account komen
en ook niet die van chello! dus want moet ik nu doen dan?
zijn ze hier mee bezig of wat??? want op de site kan je natuurlijk weer nix over lezen! iemand die me raad kan geven!?