Heeft het nut om van 300 mhz celly naar 466 mhz tegaan me me sys nu (zie me sig) haal ik 12 a 20 fps in 640*480 zou ik dan met een celly 466 of hoger dan 50 fps kunnen haalen ?
ja tot een bepaalde grens is een snellere processor nutvol. btw ik heb ook nog mobo + celly 466 thuis liggen
Ik denk niet dat je van 20 fps naar 50 fps schiet hoor 
Maar toch zeker wel 5 tot 10 fps meer, wat al meer in de buurt komt van speelbaar
Maar toch zeker wel 5 tot 10 fps meer, wat al meer in de buurt komt van speelbaar
ow jah heb je nog een mobo+ cpu ligen mail me FF plzOp woensdag 05 december 2001 17:49 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
ja tot een bepaalde grens is een snellere processor nutvol. btw ik heb ook nog mobo + celly 466 thuis liggen
Maare CS is toch meer CPU related
en als jullie nog mobo's hebben ligen of CPU's die je kwijt wil mail me
Verwijderd
CS is dik CPU related . Maar als je nou ook bv Dual VOODOO II zou zetten ben je ook goedkoop veel sneller
Tja maari k ehb maar 2 pci sloten 1 met me Netwerk kaart en de ander met me VOODOO banshee en ik ben ook maar 14 dus ik heb niet zo veel geld dus daarom wil ik zo goed koop mogelijk uit zijn dus als iemand spullen heeft ligen die ie niet gebruikt dan wil ik het wel graag tegen een lichte vergoeding ( of gratisOp woensdag 05 december 2001 18:22 schreef real_raichu70 het volgende:
CS is dik CPU related . Maar als je nou ook bv Dual VOODOO II zou zetten ben je ook goedkoop veel sneller
Ow BTW ik haal soms 70 fps als ik dood ben en als ik achter een player hang toch altijd 40 a 50 fps dus ik denk dat ik met 466 mhz wel ingame 40 fps moet haalen want ik weet dat 80 haal baar is met een voodoo banshee 
heeft iemand nog oude stuf celly's ? (NEVER STOP ASKING
heeft iemand nog oude stuf celly's ? (NEVER STOP ASKING
Verwijderd
Ik zou zeggen jongetje , werk eens wat . Ik ben ook maar 15 maar het volledige onderstaande PCtje is zelf betaald .
Plus een fUnc sUrface , DVD speler en alle Buffy epi's op DVD
Verwijderd
Je banshee overclocken scheelt ook een hoop ! Ik heb ook z'on ding gehad
100/100 naar 115/115 of 120/120 scheelt een stuk!
Verwijderd
euh... wat the hell is CS? ik zie dit iedere dag voorbijkomen en heb geen flauw idee wat het nou is....

Wacht... laat me raden, Counter Strike?
Wacht... laat me raden, Counter Strike?
He he hij loopt op 120 core 122 mem verder dan dat en me sys loopt vast na 5 mins omdat het teheet wordtOp woensdag 05 december 2001 20:56 schreef Wapzer het volgende:
Je banshee overclocken scheelt ook een hoop ! Ik heb ook z'on ding gehad100/100 naar 115/115 of 120/120 scheelt een stuk!
wat doe jij dan ?? ik verdien echt Bijna nixxxOp woensdag 05 december 2001 20:53 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zou zeggen jongetje , werk eens wat . Ik ben ook maar 15 maar het volledige onderstaande PCtje is zelf betaald .
Op woensdag 05 december 2001 21:11 schreef RS_003 het volgende:
[..]
wat doe jij dan ?? ik verdien echt Bijna nixxx
offtopic:
het is gewoon een kwestie van werken en sparen.
je kan wel gaan werken maar als je alles gelijk weer uitgeeft heeft het niet veel zin he
je kan wel gaan werken maar als je alles gelijk weer uitgeeft heeft het niet veel zin he
das ook zo maar ik ben zeker geen feest beest zit eigenlijk heel de dag acter me compieOp woensdag 05 december 2001 22:10 schreef patryk het volgende:
[..]
offtopic:
Nu weer ontopic
ik haal soms 70 fps als ik dood ben en als ik achter een player hang toch altijd 40 a 50 fps dus ik denk dat ik met 466 mhz wel ingame 40 fps moet haalen want ik weet dat 80 haal baar is met een voodoo banshee
http://www.iarsn.com/index.html#/download.html
kheb ff dat progje gedownedn en aleen met met opera open voor de rest niks heb ik 99.73 used 0.17 idle dan zou ik me een celly 500 mhz ofzo toch dan iets rondde 60 haalen ?
zet je busspeed op 83Mhz zou ik zegge. Moet die 300A makkelijk aankunne want die van me pa kon het ook. En als je hem doorbrandt, heb ik nog wel een 300A over 
je hebt neem ik aan 256Mb mem ipv 265?
(zie je sig)
je hebt neem ik aan 256Mb mem ipv 265?
I'm not as think as you stoned I am
DAs de prob eerder in dit topic staat er wat over ik heb zon acer aspire uit 98 met een @#*^%# K*T bios (zijn geen bios update's kheb al paar mials verstuurd met geen responseOp woensdag 05 december 2001 22:32 schreef WooK het volgende:
zet je busspeed op 83Mhz zou ik zegge. Moet die 300A makkelijk aankunne want die van me pa kon het ook. En als je hem doorbrandt, heb ik nog wel een 300A over
je hebt neem ik aan 256Mb mem ipv 265?(zie je sig)
Verwijderd
Ik heb nog wel een Supersocket 7 Mobo liggen + k6 2 500@550
mail maar als je er belang bij hebt.
info@thatweaker.mine.nu
info@thatweaker.mine.nu
'k weenie watvoor moederbord je hebt, maar als je een slot1 hebt die de goeie voltages aankan, dan kan je een slotket voor een paar piekies kopen en afhankelijk van je budget een celeron 800 - 1100 kopen
een celeron 1000 kan je denk ik wel tot 1200 opklokken (mijn 800 gaat tot ongeveer 1000) en heb je voor rond de 250 piek een 1200mhz systeem wat echt wel sneller is.
je oude celly kan je misschien zelfs voor 50 piek verkopen, kom je op 200 piek.
Indien je tweedehands spul wil kopen is het leuk om een 1-1.4ghz athlon systeem + moederbord over te kopen van iemand die net een XP of snelle P4 gekocht heeft. Ik denk dat je als je bedenkt dat je dan ook wel voor 250 gulden klaar kan zijn.
een celeron 1000 kan je denk ik wel tot 1200 opklokken (mijn 800 gaat tot ongeveer 1000) en heb je voor rond de 250 piek een 1200mhz systeem wat echt wel sneller is.
je oude celly kan je misschien zelfs voor 50 piek verkopen, kom je op 200 piek.
Indien je tweedehands spul wil kopen is het leuk om een 1-1.4ghz athlon systeem + moederbord over te kopen van iemand die net een XP of snelle P4 gekocht heeft. Ik denk dat je als je bedenkt dat je dan ook wel voor 250 gulden klaar kan zijn.
Verwijderd
Buffy is coolOp woensdag 05 december 2001 20:53 schreef real_raichu70 het volgende:
Door DaZZle - woensdag 05 december 2001 22:40
'k weenie watvoor moederbord je hebt, maar als je een slot1 hebt die de goeie voltages aankan, dan kan je een slotket voor een paar piekies kopen en afhankelijk van je budget een celeron 800 - 1100 kopen
Helaas is het zon $%&#%%@%#@ OEM PC mag in april me eigen compu bouwen van 5000 piek, maar nu moet ik nog ff met dit door maar ik wordt gilend gek CS speel ik soms 5 mins en dan haal ik 3 fps OF Compu loopt Fataal vast
Helaas is het zon $%&#%%@%#@ OEM PC mag in april me eigen compu bouwen van 5000 piek, maar nu moet ik nog ff met dit door maar ik wordt gilend gek CS speel ik soms 5 mins en dan haal ik 3 fps OF Compu loopt Fataal vast
Um ik heb een mail naar het aderes gestuurd maar ik krijg een melding dat het niet bestaat kan je me ff mailen dan ?Op woensdag 05 december 2001 22:39 schreef Warez het volgende:
Ik heb nog wel een Supersocket 7 Mobo liggen + k6 2 500@550
info@thatweaker.mine.nu
Nou kan je me ff mailen want ik heb intrese in die mobo + CPU
wel 500 mhz toch ff 200 mhz sneler dan wat ik nu heb
Pagina: 1