Ik heb de search gebruikt maar kon geen duidelijk antwoord vinden... ik wil zelf een laptop bouwen (uh... mogelijk) het hoeft geen XP 1900+ te zijn hoor maar een celeron 700 of zo is meer dna genoeg... waarom moet ik de systeemkastje(?) dan kopen en wat voor een scherm en kan ik gewoon hardware erin pleueren???
Voor een laptop heb je wel ff een andere CPU nodig denk ik hoor genre
Mobile AMD Athlon 4 , beschikbaar @ 1.2GHz, 1.1GHz, 1GHz, 950MHz, and 900MHz
Mobile AMD Duron Processor, beschikbaar @ 950MHz, 900MHz, and 850MHz
Mobile Pentium III (maar daar weet ik verder geen info van)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ok maar waar haal de scherm en kastje en meoderbord etc?Op woensdag 05 december 2001 17:46 schreef Fuelke het volgende:
Dit is niet (meer) waar. Mitac notebooks hebben de mogelijkheid een normale PIII of celeron erin te zetten.Op woensdag 05 december 2001 17:46 schreef Fuelke het volgende:
Maar kijk anders eens op www.jewelnotebooks.nl of www.jewelnotebooks.com.
Deze hebben de mogelijkheid de notebook uit verschillende onderdelen samen te stellen.
dus HDD, geheugen, processor, CDdrive en nog wat dingen. En ze zijn niet verschrikkelijk duur. (en zien er nog mooi uit ook nog).
Mijn vader heeft er een en dat is echt een
[edit]
mijn vader heeft hem gekocht via www.compuzone.nl
Verwijderd
Een laptop kun je niet bouwen, aangezien alle componenten specifiek op elkaar zijn afgestemd.
Bij Dell kun je nog behoorlijk wat veranderen, maar kastje en mobo staat al vast
Bij Dell kun je nog behoorlijk wat veranderen, maar kastje en mobo staat al vast
Ok tnx guys, dus bij dell.nl of zoiets kan ik samenstellen?Op woensdag 05 december 2001 17:52 schreef TweakGuy het volgende:
Een laptop kun je niet bouwen, aangezien alle componenten specifiek op elkaar zijn afgestemd.
Was ik ook ff vergeten, samenstellen is goed mogelijk, maar hem zelf gaan bouwen gaat toch wat ver.
Voor wat betreft de videokaart is de Mobile GeForce 2 Go chipset zeer zeker aan te bevelen
Voor wat betreft de videokaart is de Mobile GeForce 2 Go chipset zeer zeker aan te bevelen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Waar kan ik samenstellen? aanbevolen sites? (weinig geld)Op woensdag 05 december 2001 17:55 schreef Fuelke het volgende:
Was ik ook ff vergeten, samenstellen is goed mogelijk, maar hem zelf gaan bouwen gaat toch wat ver.
ik weet dat compuzone en computerland iig die Jewels verkoopt.Op woensdag 05 december 2001 21:38 schreef BoboChan het volgende:
[..]
Waar kan ik samenstellen? aanbevolen sites? (weinig geld)
Wat is je budget eigenlijk?
Forza Mucca!
Verwijderd
Had persoonlijk nog nooit van Jewels gehoord. Maar ik kan je wel aanraden om een Dell te kopen (zolang je Intel wil natuurlijk
) Ik heb er een aantal gekocht voor de adviseurs van ons bedrijf en tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. En ze zijn zowel goedkoop (in laptoptermen) als maximaal duur te krijgen.
Pagina: 1