ISA Server met MX Stream

Pagina: 1
Acties:

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik heb hier een ISA Server, dat ding heeft sinds kort een ADSL verbinding via MX stream naar het internet via zo'n Alcatel ADSL Speedtouch geval.

Het vage nu vind ik dat alhoewel MX Stream een always on dienst is je nog steeds moet inloggen, inbellen dus als het ware.

Als ik ISA server config dat hij gewoon de aanwezig verbinding moet gebruiken voor de internetdeling, dan gaat het perfect maar als de MX Stream verbinding om wat voor reden dan ook verbroken wordt, dan moet ik nu nog handmatig die verbinding weer openzetten.

Hoe stel ik ISA zo in dat hij automatisch verbinding maakt met MX Stream?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > [forum=19]

Braaikamer - Smoke&BBQ

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je het ethernet-modem hebt, kun je het tweaken... Blijft-ie altijd online!

Verwijderd

Ik gebruik CiDial van www.aldensoft.com (freeware) deze belt in, en monitoord of de verbinding bestaat. Knalt hij eruit, dan belt hij automatisch in. Klein, simpel en heerlijk :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
bij eigenschappen van je verbinding (je VPN verbinding in windows) kun je aangeven 'redial if line is dropped',

lijkt me stukken handiger als weer een freeware pakketje installeren, (no offense)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 19:51 schreef zwelgje2 het volgende:
bij eigenschappen van je verbinding (je VPN verbinding in windows) kun je aangeven 'redial if line is dropped',

lijkt me stukken handiger als weer een freeware pakketje installeren, (no offense)
Tja, toch heb ik die "redial when dropped" optie nog niet kunnen vinden onder ME en win2k server. Misschien dat jij over XP praat?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op woensdag 05 december 2001 21:30 schreef smiley het volgende:

[..]

Tja, toch heb ik die "redial when dropped" optie nog niet kunnen vinden onder ME en win2k server. Misschien dat jij over XP praat?
nee hoor ik heb het over win2k pro,

kijk bij eigenschappen van de verbinding, dan naar optie's, en onderin staat het (in het engels bij mij)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

jouw probleem is opgelost na het lezen van de volgende side: www.bruring.com

bovenste link

veel succes

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, zal er es naar kijken.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 22:23 schreef zwelgje2 het volgende:
nee hoor ik heb het over win2k pro,

kijk bij eigenschappen van de verbinding, dan naar optie's, en onderin staat het (in het engels bij mij)
Je hebt gelijk, hij staat inderdaad bij de pro en de server, alleen bij ME niet. Toch functioneerde deze optie bij mijn w2k server niet en moest ik terugvallen op het eerder genoemde proggie.
Pagina: 1