Ik ben een probleem tegen gekomen tijdens de installatie van ikonboard. Het systeem is net geinstalleerd met slackware 8.0 en mysql en apache (geinstalleerd tijdens de slackware install) Ik wil nu dus ikonboard gaan installeren en ik selecteer dus mySQL als Database... op een of andere manier (na het invullen van inlog voor mysql en databasenaam) krijg ik een fout die te maken heeft met postgresql:
mmm wel vaag want ik heb niet postgresql geselecteerd maar juist mySQL!
Als niemand het weet, kan ik ook DBM database installeren op een slackware 8.0 systeem? En zo ja waar kan ik die downloaden (als het freeware is)?
code:
1
2
3
4
5
| Handy Error Message Meanings "Can't locate DBD..." means that you do not have the needed files to run mySQL/pgSQL for perl "Can't locate DBI..." means that you do not have the needed files to run mySQL/pgSQL for perl "Can't locate method TIE_HASH.. means that your servers DB_File installation is botched, contact your webhost "Can't locate 'functions.pm'... means you you will have to edit the installer script |
mmm wel vaag want ik heb niet postgresql geselecteerd maar juist mySQL!
Als niemand het weet, kan ik ook DBM database installeren op een slackware 8.0 systeem? En zo ja waar kan ik die downloaden (als het freeware is)?
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!