Hallo,
Ik weet niet waar ik bij de search op moet zoeken, dus, ik open hierbij ff dit topic..
Ik heb hier een systeem staan :
Intel Pentium 166 mhz
48 MB RAM (edo)
LG 24x cd-rom
Acer 10x8x32 brander
Primair Master : HD
Primair Slave : CD-ROM
Secundaire Master : Brander
Secundaire Slave : Geen
Nou, ik probeer een legale CD af te spelen in die CD-rom. Die doet et...
Nou, dan probeer ik een gebrande CD af te spelen (van een spel of programma) die doet het ook.
Nu brand ik een CD ; met Nero Burning Rom. Hij brand em, zegt ook dat het voltooid is, geen fouten, nix.
Nu doe ik die gebrande CD in die cd-rom : hij begint te lezen, en houd niet op, en PC hangt... CD-rom eruit (windows 98) en jahoor, BLAUW SCHERM, maar dat heeft hier nix mee te maken...
Dan doe ik DIE cd-rom in mijn Samsung 52x cd-romspeler en hij doet het perfect.
Nou, dan ligt het aan de cd-rom zou je zeggen, maar waarom speelt hij die 1ste legale en 2de gebrande CD wel ?? (ik heb een kopie gemaakt van die eerste gebrande CD)
Iemand enige tips ?? zou het met een ander brandprogramma wel goed gaan ?? of zeggen jullie dat er een nieuwe 56x cdromspeler in moet ?
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben
Quicksilver
Ik weet niet waar ik bij de search op moet zoeken, dus, ik open hierbij ff dit topic..
Ik heb hier een systeem staan :
Intel Pentium 166 mhz
48 MB RAM (edo)
LG 24x cd-rom
Acer 10x8x32 brander
Primair Master : HD
Primair Slave : CD-ROM
Secundaire Master : Brander
Secundaire Slave : Geen
Nou, ik probeer een legale CD af te spelen in die CD-rom. Die doet et...
Nou, dan probeer ik een gebrande CD af te spelen (van een spel of programma) die doet het ook.
Nu brand ik een CD ; met Nero Burning Rom. Hij brand em, zegt ook dat het voltooid is, geen fouten, nix.
Nu doe ik die gebrande CD in die cd-rom : hij begint te lezen, en houd niet op, en PC hangt... CD-rom eruit (windows 98) en jahoor, BLAUW SCHERM, maar dat heeft hier nix mee te maken...
Dan doe ik DIE cd-rom in mijn Samsung 52x cd-romspeler en hij doet het perfect.
Nou, dan ligt het aan de cd-rom zou je zeggen, maar waarom speelt hij die 1ste legale en 2de gebrande CD wel ?? (ik heb een kopie gemaakt van die eerste gebrande CD)
Iemand enige tips ?? zou het met een ander brandprogramma wel goed gaan ?? of zeggen jullie dat er een nieuwe 56x cdromspeler in moet ?
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben
Quicksilver