Toon posts:

Heel RAAR probleem met cd-rom enzo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet waar ik bij de search op moet zoeken, dus, ik open hierbij ff dit topic..

Ik heb hier een systeem staan :
Intel Pentium 166 mhz
48 MB RAM (edo)
LG 24x cd-rom
Acer 10x8x32 brander

Primair Master : HD
Primair Slave : CD-ROM
Secundaire Master : Brander
Secundaire Slave : Geen

Nou, ik probeer een legale CD af te spelen in die CD-rom. Die doet et...

Nou, dan probeer ik een gebrande CD af te spelen (van een spel of programma) die doet het ook.

Nu brand ik een CD ; met Nero Burning Rom. Hij brand em, zegt ook dat het voltooid is, geen fouten, nix.
Nu doe ik die gebrande CD in die cd-rom : hij begint te lezen, en houd niet op, en PC hangt... CD-rom eruit (windows 98) en jahoor, BLAUW SCHERM, maar dat heeft hier nix mee te maken...

Dan doe ik DIE cd-rom in mijn Samsung 52x cd-romspeler en hij doet het perfect.

Nou, dan ligt het aan de cd-rom zou je zeggen, maar waarom speelt hij die 1ste legale en 2de gebrande CD wel ?? (ik heb een kopie gemaakt van die eerste gebrande CD)

Iemand enige tips ?? zou het met een ander brandprogramma wel goed gaan ?? of zeggen jullie dat er een nieuwe 56x cdromspeler in moet ?

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben

Quicksilver

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Hoe brand je die CD? DAO, TAO, SAO of als losse tracks?

Probeer eens een cd als DAO te branden en dan nogmaals je cd rom in ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer die hier EEN tip voor heeft ?

Verwijderd

Heb je die 1e kopie ook zelf gemaakt?

Als het een beveiligde CD is kan het zijn dat je een ander brandprogramma moet gebruiken.

Daarnaast kan het ook aan het merk CD-R liggen, zijn beide CD-Rs van hetzelfde merk?

Overigens wordt het niet zo gewaardeerd als je je eigen topic binnen een uur al weer omhoog kicked, zeker niet als je al reacties had (welke je negeerd)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:44
Kijk is naar de onderkant :). Als er rare kleuren op zitten, duz brand bijvoorbeeld 700 mb en dan kijk je , zitten er rare kleuren op dan weet je dat je brander bijna kaduk is :(