Verwijderd
Ik ben ook erg benieuwd!
Ik ben ook vooral benieuwd naar de duurzaamheid van de fan, maar dat is een beetje lastig aangezien de cooler pas net uit is
Ik ben ook vooral benieuwd naar de duurzaamheid van de fan, maar dat is een beetje lastig aangezien de cooler pas net uit is
Verwijderd
Hallo,
Het is een goede cooler houd mijn AMD 1 GHZ @ 45 graadjes op een Asus A7v ;-)
Ik heb nu echter een Alpha cooler ;-) Om die reden doe ik dus de Thermaltake 6cu weg ;-) Ik heb hem net 4 dagen en dus 4 dagen gebruikt ;-) Zit dus nog 361 dagen garantie op ;-) Heb er in totaal inclusief verzendkosten f56.40 voor betaald als je hem wild kan je mij mailen op mrhello2001@hotmail.com ;-)
LET OP IK HEB DUS DE GEWONE
CU met 4500 rpm fan @ 30 DB -->. stil dus !
Greetz FrOm CyBeRduDe
Ik heb nu echter een Alpha cooler ;-) Om die reden doe ik dus de Thermaltake 6cu weg ;-) Ik heb hem net 4 dagen en dus 4 dagen gebruikt ;-) Zit dus nog 361 dagen garantie op ;-) Heb er in totaal inclusief verzendkosten f56.40 voor betaald als je hem wild kan je mij mailen op mrhello2001@hotmail.com ;-)
Greetz FrOm CyBeRduDe
Verwijderd
ik heb de 6cu+ ik doe hem ook weer weg. z'on 7000 rpm fan maakt veel lawaai
volgens mij is die 6cu 4500 rpm??
Verwijderd
Maar leg eens uit, waarom heb je dan nu een Alpha ipv die TT 6CU?Op woensdag 05 december 2001 17:35 schreef CyBeRduDe007 het volgende:
Hallo,
Greetz FrOm CyBeRduDe
Verwijderd
Hallo,
De Alpha daar was de fan van kapot gegaan . Ik heb hem toen dus op gestuurd en ter reperatie aangeboden. Ik ben echter een computer freak en houd het dus niet lang vol zonder computer om die reden heb ik dus een cpu cooler gekocht ( voor tijdens de reperatie van mij alpha cooler)
Nu heb ik die dus terug en wil ik die TV 6CU verkopen ;-)
Greetz FrOm CYBeRduDe
De Alpha daar was de fan van kapot gegaan . Ik heb hem toen dus op gestuurd en ter reperatie aangeboden. Ik ben echter een computer freak en houd het dus niet lang vol zonder computer om die reden heb ik dus een cpu cooler gekocht ( voor tijdens de reperatie van mij alpha cooler)
Nu heb ik die dus terug en wil ik die TV 6CU verkopen ;-)
Greetz FrOm CYBeRduDe
Verwijderd
Hallo,
Naar mijn weten wel jah ;-) Ik heb die ook gehad en scheelde mij 2 graadjes ;-)
Greetz from CyBeRduDe
Naar mijn weten wel jah ;-) Ik heb die ook gehad en scheelde mij 2 graadjes ;-)
Greetz from CyBeRduDe
Verwijderd
Hallo,Op vrijdag 07 december 2001 15:20 schreef CyBeRduDe007 het volgende:
Hallo,
..
Greetz from CyBeRduDe
...
Greetz from DiEana
Pagina: 1