Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
en nog belangerijker wat probeer je te branden
cdrecord 1.10Op woensdag 05 december 2001 17:17 schreef SH007 het volgende:
welke software gebruik je?
Gaan we schelden ?Op woensdag 05 december 2001 18:08 schreef TAG_Speedy het volgende:
Windows XP?
Debian Sid, kernel 2.4.16, ide-scsi emulatie staat aan, werkte allemaal prima met m'n 3610. cdrw400 word herkent, hij fikt gewoon de CD, maar op een of andere manier klopt de TOC dus niet (denk dat daar 't probleem zit)
En cd'tje eruit, en er weer in?
Of proberen af te spelen in een andere pc (die van je broer bijv.)
Of proberen af te spelen in een andere pc (die van je broer bijv.)
Juist
Heb jij voor cdrecord 'n key nodig danOp woensdag 05 december 2001 18:16 schreef MASTER_M het volgende:
zeker illegale key enzo ... tja dan krijg je dat
Na het fikken poept ie automagisch de CD eruit.Op woensdag 05 december 2001 18:19 schreef Jeldert het volgende:
En cd'tje eruit, en er weer in?
helemaal naar m'n ouders, da's zekers een uur OV-enOf proberen af te spelen in een andere pc (die van je broer bijv.)
Zal zo es bij wat huisgenoten proberen.
Die brander is gaar... (mijn ervaring)
Bij mij zijn er al 3 van de 400 serie
kapot gegaan!
Iedere keer wel gerantie ... maar geduld raakt ook op.
Langzamer hand had deze 2 x een spindel van 25 philips CD misbakken! Dus snel een nieuwe gehaald, en deze gaat al 3 x langer mee!
Bij mij zijn er al 3 van de 400 serie
Iedere keer wel gerantie ... maar geduld raakt ook op.
Langzamer hand had deze 2 x een spindel van 25 philips CD misbakken! Dus snel een nieuwe gehaald, en deze gaat al 3 x langer mee!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Zeker ook 4 keer sneller?Op woensdag 05 december 2001 18:27 schreef The_Greater het volgende:
Dus snel een nieuwe gehaald, en deze gaat al 3 x langer mee!
Juist
Dat ookOp woensdag 05 december 2001 18:32 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Zeker ook 4 keer sneller?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Pagina: 1