Toon posts:

Die Zwarte Piet heb je van mij (Freeler draad)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mochten de heren (of dames) zich hier melden, ik heb die flames gegeven (de Zwarte Piet zeg maar) omdat het niet echt als prettig wordt ervaren dat jullie een beetje naar elkaar gaan zitten schelden op de FP van t.net.

Als er iemand zich schuldig maakt aan het doen van een First Post en dan later zijn reactie aanpast (om er mogelijk voordeel mee te halen), dan kun je dat hier komen melden en is het niet de bedoeling om dat in de draad op t.net "uit te vechten", hoe terecht het ook mag zijn.

Nee, ik ben niet boos, slechts een behulpzaam Moderator.

Voor hen die willen weten waar het om gaat, dan heb ik hier de urrel van de draad:

Freeler en ADSL

En dan het eerste stel reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat niet over de Freeler-draad, maar over vele andere first-posts. Heel vaak zie van de Posts dan van:

Woeieiei
First post!!

En dat was het dan weer. Deze mensen hebben meestal ook de de status van blaataap of dwarfgeit. Mega irri zoiets.
Gelukkig zag ik laatst dat jullie deze reacties gewoon weg gehaald hadden. Heel mooi, want anders wordt het hele draadje vernaggelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX neemt effe een kijkje tussen al het sint&piet geweld door

....Zie gings komt * GiLeX alweer aan, hij brengt ons weer verse modpoints, ik zie em al staan....

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 16:48 schreef Vinnio het volgende:
Dit gaat niet over de Freeler-draad, maar over vele andere first-posts. Heel vaak zie van de Posts dan van:

Woeieiei
First post!!

En dat was het dan weer. Deze mensen hebben meestal ook de de status van blaataap of dwarfgeit. Mega irri zoiets.
Gelukkig zag ik laatst dat jullie deze reacties gewoon weg gehaald hadden. Heel mooi, want anders wordt het hele draadje vernaggelt.
idd, als het echt te erg wordt dan kan er altijd een oproep worden gedaan in het TFF (T.net Frontpage Forum) om wat reacties te trashen, overigens doen wij dat hier niet hoor, wij zijn slechts "eenvoudige" moderators ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 16:49 schreef gellie het volgende:
/me neemt effe een kijkje tussen al het sint&piet geweld door

....Zie gings komt /me alweer aan, hij brengt ons weer verse modpoints, ik zie em al staan....
Ikke niet meer kunnen, ikke gereageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op woensdag 05 december 2001 16:53 schreef TgF het volgende:

[..]

Ikke niet meer kunnen, ikke gereageerd :)
zoveel heb ik nu ook niet meer :{ heb er weer een stuk of 90 verdeeld over de verschillende draden.
Met beleid, het niet eens lopen strooien :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz dacht al: "Daar is een goeie mod langsgeweest"

En ja hoor, TgF is in tha house !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 04-10 14:36

Stropdas

Insert subtitle here

Ik meld me. Was die van mij een flame? Ik heb m niet verrot gescholden, allen gezegt dat ie dat aub de volgende keer niet meer wil doen. Is er niets om reacties vast te zetten op 0-first post door een uber-moderator?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 05 december 2001 17:13 schreef Stropdas het volgende:
Ik heb m niet verrot gescholden, allen gezegt dat ie dat aub de volgende keer niet meer wil doen.
Dat doet nog steeds niets aan het feit af dat zoiets niet op de frontpage hoort te geschieden. Dit dient hier te gebeuren, de mensen die hier lezen modden em dan wel naar beneden, zodat niemand er meer last van heeft.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op woensdag 05 december 2001 17:32 schreef Renegade het volgende:

[..]

Dat doet nog steeds niets aan het feit af dat zoiets niet op de frontpage hoort te geschieden. Dit dient hier te gebeuren, de mensen die hier lezen modden em dan wel naar beneden, zodat niemand er meer last van heeft.
K, next time I'll do that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 10:20

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 05 december 2001 17:13 schreef Stropdas het volgende:
Is er niets om reacties vast te zetten op 0-first post door een uber-moderator?
Something alike is on it's way :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 17:02 schreef Jaymz het volgende:
Jaymz dacht al: "Daar is een goeie mod langsgeweest"

En ja hoor, TgF is in tha house !
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes-IA
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05-2024
Gepost door Stropdas Woensdag 5 December 2001 - 16:18 Score: 0 (Flamebait)
Eerst maak je een loze firstpost, en dan je reactie wijzigen? Niet echt netjes he! En dan kom je nog aan met een standaardverhaal wat iedereen weet. Post de volgende keer niet als het zo moet aub

[edit: reactie op de n00b boven me ]

Wat je eerst had staan was: Goed voor de concurentie!

Je hebt toch je post soort van flink veranderd, van first-post naar een ook-loze post. Wilde je eerst bovenaan staan om vervolgens je reactie aan te passen tot een echt verhaaltje? Bang voor minder karmapuntjes?

[topic=341678/1/100]

Ga daar maar even naartoe en post wat je mening is :)
Is echt jammer dat er zulke gebruikers zijn. Als Moderator kan je het al moeilijk maken om zulke dingen te schijven, laat staan als gebruiker. Maar dat je vervolgens ook nog de waarheid gaat verdraaien is echt ziek! En wat je van de inhoud van mijn post vindt is jouw mening, maar het moge duidelijk zijn dat jouw post totaal niks met het topic te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op donderdag 06 december 2001 10:12 schreef Xerxes het volgende:

[..]

Is echt jammer dat er zulke gebruikers zijn. Als Moderator kan je het al moeilijk maken om zulke dingen te schijven, laat staan als gebruiker. Maar dat je vervolgens ook nog de waarheid gaat verdraaien is echt ziek! En wat je van de inhoud van mijn post vindt is jouw mening, maar het moge duidelijk zijn dat jouw post totaal niks met het topic te maken heeft.
Welke waarheid is verdraaid? Wilde je zeggen dat je per ongeluk een loze reactie gaf? De volgende keer bij zo'n post zet de uber-mod je op 0 punten zet en je je reactie niet meer kan wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stropdas: jij gaat ook niet helemaal vrijuit met je aanvallend overkomende opmerking (n00b etc.), maar dat terzijde.

Stel dat je gelijk hebt (wat er niet zo heel veel toe doet), dan is het moeilijk te bewijzen toch? Dan moet iemand een screenie hebben o.i.d.

Menschen, zullen we elkander weer in den armen vallen en elkander wederom lief vinden?

Ik heb jullie uitgenodigd hier te komen, om te voorkomen dat het topic op t.net vervuild zou worden met een hoop wellus nietus geblaat.

Mijn mening in deze is:

- er zijn meerdere mensen in die draad "schuldig" aan mogelijk twijfelachtig postgedrag of posts die niet op de FP horen

- niemand weet precies hoe de vork in de steel zit :Y)

- de waarheid ligt in het midden

Laten we dit punt maar achter ons houden en gewoon weer lekker aan de slag gaan.

Peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes-IA
Sorry dat ik nog een reactie moet geven, maar de onderstaande zin klinkt als: 'volgende keer dat ik over jouw klaag resetten de moderators jouw punten en verlies je het recht om je eigen posts aan te passen'.

Door Stropdas - donderdag 06 december 2001 12:39
"De volgende keer bij zo'n post zet de uber-mod je op 0 punten zet en je je reactie niet meer kan wijzigen"

Zoals ik al heb aangegeven heb ik alleen maar een zin aan mijn post toegevoegd om mijn mening te onderbouwen. En tenzij dat niet is toegestaan treft mij geen blaam. (Ik beweer dus inderdaad dat de zin 'Goed voor de concurentie!' er nooit heeft gestaan). Zoals het nu klinkt krijg ik een waarschuwing voor iets wat door Stropdas is verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De zin: De volgende keer bij zo'n post zet de uber-mod je op 0 punten zet en je je reactie niet meer kan wijzigen is pas iets om je zorgen te maken wanneer de Power Moderator er is, die kan een dergelijke actie uitvoeren en dan is het maar de vraag of Stropdas in die club zit.

Dan nog, mocht je het er niet mee eens zijn dan mag er altijd een beroep worden gedaan net als nu gebeurd.

Er wordt hier onderling niet gewaarschuwd of wat dan ook, hier kun je klagen over posts en/of beoordelingen en daar reageren we op.

Ik zou die (positief bedoelde) opmerking van Stropdas niet zo heel letterlijk nemen.

Het is maar de vraag wat de PowerMod met die reacties had gedaan die onder de jouwe staan ;)

Dus, uhm, zand er over dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes-IA
Sure 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas