Toon posts:

Thunderbird 1.333Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik de enigste die daar zoveel problemen mee ondervind ? Merk van moederbord en andere kaarten is wisselend, maar de enigste constante die ik ondervind in onstabiele systemen is een TB 1.3Ghz.

Ligt het aan mij of zijn er nog mensen met die ervaring ?

:(

Verwijderd

ligt aan jou want mijn amd 1133@1333 draait super stabiel duzz :)

mobo is 8kha

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En het geheugen ook al vervangen? En de Koeler? De mijne draait als een zonnetje.... 8-)
Op woensdag 05 december 2001 16:24 schreef Cm-fan het volgende:
ligt aan jou want mijn amd 1133@1333 draait super stabiel duzz :)

mobo is 8kha
Dat is toch geen orginele TB 1,3Ghz :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 16:24 schreef Merely het volgende:
En het geheugen ook al vervangen? En de Koeler? De mijne draait als een zonnetje.... 8-)
alles is al zowat vervangen... *zucht*

:(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 05 december 2001 16:26 schreef xenoke het volgende:
alles is al zowat vervangen... *zucht*
Neem aan dat dat een ja is... Maar dan ga je toch terug met die processor. De 1,3Ghz zijn toch nog niet een jaar oud? Als ie je systeem onstabiel laat draaien is ie niet goed, dus omruilen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

neem is een andere 1333 ofzo

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Mijn 1333 draait perfect. (44 Graden met Silverado)
Maar ik heb sowieso bijna nooit problemen met hardware.

Niet?
[Specs]

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

mijn 1.33 is wel niet te oc'en (op een abit kg7, kingston ram)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 16:51 schreef bogy het volgende:
mijn 1.33 is wel niet te oc'en (op een abit kg7, kingston ram)
k heb ondertussen het probleem gevonden... ongelofelijk wazig... een maxtor 20 gig die data begint te verprutsen vanaf er meer dan 850meg aan data op de disk staat...

Ik kan je verzekeren... de meest rare effecten geeft dat, en de meest wazige vastlopers... k heb er 2 dagen over gedaan om tot de ontdekking te komen dat het die HD was. Want ik had hem am los geformat, geen probleem, onder dos format... geen probleem... scandisk... geen probleem... uiteindelijk heb ik hem in een ander systeem gestoken, daarop van nul een full windows en office install gedaan, en daar begon het ook te flippen. Maar ik was 100% zeker dat de rest van de hardware perfect was. Reden dat ik twijfelde was, dat dat andere systeem steeds op een andere plek vastliep... maarja... als ik toevallig een 2 drivertjes in een andere volgorde installeerde, dan leek het dat het aan die laatste driver lag... ik kan je verzekeren... gek wordt je daar van 8-)

Kortom, het lag niet aan het bord, niet aan de 1.3Ghz, maar de wazige, onstabiele dingen kwamen domweg door een manke harddisk...

sorry voor het storen :)
Pagina: 1