Op woensdag 05 december 2001 16:51 schreef bogy het volgende:
mijn 1.33 is wel niet te oc'en (op een abit kg7, kingston ram)
k heb ondertussen het probleem gevonden... ongelofelijk wazig... een maxtor 20 gig die data begint te verprutsen vanaf er meer dan 850meg aan data op de disk staat...
Ik kan je verzekeren... de meest rare effecten geeft dat, en de meest wazige vastlopers... k heb er 2 dagen over gedaan om tot de ontdekking te komen dat het die HD was. Want ik had hem am los geformat, geen probleem, onder dos format... geen probleem... scandisk... geen probleem... uiteindelijk heb ik hem in een ander systeem gestoken, daarop van nul een full windows en office install gedaan, en daar begon het ook te flippen. Maar ik was 100% zeker dat de rest van de hardware perfect was. Reden dat ik twijfelde was, dat dat andere systeem steeds op een andere plek vastliep... maarja... als ik toevallig een 2 drivertjes in een andere volgorde installeerde, dan leek het dat het aan die laatste driver lag... ik kan je verzekeren... gek wordt je daar van
Kortom, het lag niet aan het bord, niet aan de 1.3Ghz, maar de wazige, onstabiele dingen kwamen domweg door een manke harddisk...
sorry voor het storen