Siemens C45 voor maar 250 gulden (simlockvrij!!)

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Bij gsmstunter.nl hebben ze een Siemens C45 in de aanbieding (icm. een of ander libertel abootje). Als je alle kosten (telefoon+1 jaar abo) bij elkaar optelt, ben je maar 250 gulden kwijt. Abo stelt niks voor, er zit welgeteld 0 minuten bij, maar veel telefoon voor weinig geld!

AANRADER VOOR MENSEN MET WEINIG GELD!

• Mark_V
Ehhhm, niemand die dit interessant vindt, vaag....

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien betalen de meeste mensen liever iets meer voor een brutere telefoon :?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
bedankt voor die site, ik kende hem nog niet..ff kijken..

Verwijderd

dan kank m beter bij ben halen voor 350 dan de lock eraf halen hebk m ook simlockvrij zonder abbo :D :+

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Geen enkele telefoon is duur in de aanschaf, mits je er een abbo bij afsluit. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Mark_V
Op donderdag 06 december 2001 10:40 schreef mafiasven het volgende:
dan kank m beter bij ben halen voor 350 dan de lock eraf halen hebk m ook simlockvrij zonder abbo :D :+
Ja, maar nu ben je gewoon wel even 100 gulden goedkoper uit, en een C45 is op het moment nog niet te unlocken met tooltjes die gratis op internet te krijgen zijn
Op donderdag 06 december 2001 10:46 schreef bazs2000 het volgende:
Geen enkele telefoon is duur in de aanschaf, mits je er een abbo bij afsluit. :)
Ja, maar een spiksplinternieuwe phone voor 250 gulden, en ook nog lekker klein, zie je nergens.

Nog even voor de duidelijkheid: de abo kosten zitten al BIJ die 250 gulden!!!!!! Dus EN een mega-cheap abo, en een gratis telefoon. Zie je echt nergens meer.

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 11:14 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Ja, maar nu ben je gewoon wel even 100 gulden goedkoper uit, en een C45 is op het moment nog niet te unlocken met tooltjes die gratis op internet te krijgen zijn
[..]
dat zeg jij :P :+
maar daar ga ik niet verder op in :+
ennieweeh zit je dan wel aan een contract vast en telfort toch?

• Mark_V
Op donderdag 06 december 2001 11:17 schreef mafiasven het volgende:

[..]

dat zeg jij :P :+
maar daar ga ik niet verder op in :+
ennieweeh zit je dan wel aan een contract vast en telfort toch?
Het enige gratis beschikbare c45 tooltje is buggy en kan je telefoon slopen. De C45 heeft net als de nieuwe nokia's een soort COBBA, waar je voor moet uitkijken. Een gesloopte C45 is niet zo makkelijk te herstellen als bijv een C35.

Contract kan je na twee dagen gewoon opzeggen, dan geven ze je altijd een deal die inhoudt dat je alle resterende maandbedragen in 1x moet betalen. Ben je daar meteen vanaf. Of je kan het zien als "gratis afbetalingsregeling" Iedere maand betaal je 20 gulden van je telefoon af.

Anywayz, it is cheap!!!! :+

Mafiasven, zit jij ALTIJD op dit forum of lijkt dat maar zo ;)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 11:32 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Het enige gratis beschikbare c45 tooltje is buggy en kan je telefoon slopen. De C45 heeft net als de nieuwe nokia's een soort COBBA, waar je voor moet uitkijken. Een gesloopte C45 is niet zo makkelijk te herstellen als bijv een C35.

Anywayz, it is cheap!!!! :+

Mafiasven, zit jij ALTIJD op dit forum of lijkt dat maar zo ;)
je moet idd wel de goede proggies ervoor hebben ;)

En of ik hier altijd zit ? :P lijkt maar zow toch ? ;) :+ :D

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 14:03 schreef mafiasven het volgende:

[..]

je moet idd wel de goede proggies ervoor hebben ;)

En of ik hier altijd zit ? :P lijkt maar zow toch ? ;) :+ :D
Tja wat moet je anders op de Fontys Eindhoven? :+
Het enige wat goed hier is, zijn de pc's :P (ondanks dat alles bezet is)... de kantine is te duur :{

Over die aanbieding: Erg scherp inderdaad! Als je wat winst wil maken op een gsm om door te verkopen is dit een goede mogelijkheid ja :)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 17:02 schreef Microsoft het volgende:

[..]

Tja wat moet je anders op de Fontys Eindhoven? :+
Het enige wat goed hier is, zijn de pc's :P (ondanks dat alles bezet is)... de kantine is te duur :{

Over die aanbieding: Erg scherp inderdaad! Als je wat winst wil maken op een gsm om door te verkopen is dit een goede mogelijkheid ja :)
aahhh kijk jou ken ik denk ik :? :) pc's zijn idd klote en de kantine echt om te huilen contact me ff op ickoe plzz kunnen we offtopic verder babbelen :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:32
-
Pagina: 1