Install service

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 23:05
Ik wil in mijn Visual Basic programma een programma als service installeren.
Met deze code lukt het:

res = ShellExecute(Form1.hwnd, "open", test, "-install service", vbNullString, 3)

Deze code werkt maar je krijgt wel zo'n irritante bevestiging als pop-up in beeld. Weet iemand hoe ik deze pop-up achterwege kan laten?

• Vjenne
Niemand?

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die popup zit ingebakken in dat programma wat je installeerd als service (dwz. dat programma herkent de switch -install, gaat daardoor wat andere code door lopen en daar zit ook die popup box).

Als je dus een programma als service wilt installeren zonder die popup zou je je eigen code moeten schrijven om dat andere programma als service te installeren.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op woensdag 05 december 2001 14:48 schreef Vjenne het volgende:
Niemand?
na 7 minuten?
wacht ajb voortaan gewoon ff een uur of 12 voordat je begint te roepen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Vjenne
Ik heb wel eens gehoord van een soort schakel optie /s (silent) maar zoiets geld dus niet voor -install?

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op woensdag 05 december 2001 15:16 schreef Vjenne het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een soort schakel optie /s (silent) maar zoiets geld dus niet voor -install?
Ligt eraan hoe dat programma gemaakt is he.. doe eens /help en kijk wat voor opties er zijn.

• Vjenne
Op woensdag 05 december 2001 15:19 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe dat programma gemaakt is he.. doe eens /help en kijk wat voor opties er zijn.
OK, maar hoe krijg ik nou precies die help? Het is volgens mij geen normaal exe bestandje waar je het als schakeloptie achter kan zetten.
Pagina: 1