Toon posts:

Ik zit met mijn muis op de bestel knop...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na al het gedonder met mijn MSI K7T266 ga ik een ander mobo bestellen, ik sta op het punt om een Epox EP-8KHA+ te bestellen en een Promise TX2 kaart. Samen net zo duur als een Abit KR7.

Iemand die mij nog hiervan wil weerhouden.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou, tenzij je al 4 minuten op de knop drukt wel, maar als je je vinger inmiddels losgelaten hebt, is 'ie besteld >:) :+

Srry voor loze post, ik ben in een loze bui vandaag :)
Zat ook al 3x te zeuren over foute topictitels enzow, bij die categorie hoort deze btw ook bijna . . .

Dividend for Starters

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10-2025

Fritske

'Knowledge' is power

Goede keuze. Je kan ook voor het Asus A7V266-E gaan. heeft onboard sound, Raid en Promise.

Is wel wat duurder trouwens...

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 14:26 schreef PromWarMachine het volgende:
Nou, tenzij je al 4 minuten op de knop drukt wel, maar als je je vinger inmiddels losgelaten hebt, is 'ie besteld >:) :+

Srry voor loze post, ik ben in een loze bui vandaag :)
Zat ook al 3x te zeuren over foute topictitels enzow, bij die categorie hoort deze btw ook bijna . . .
Hmzz ik lees net de review van PX STATS Network hij heeft het over spontane reboots onder full load.

Is dit een bekend probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 14:28 schreef Fritske het volgende:
Goede keuze. Je kan ook voor het Asus A7V266-E gaan. heeft onboard sound, Raid en Promise.

Is wel wat duurder trouwens...
Ja als ik dat wou ging ik voor de Soyo dragon plus.

Maar ik heb een 3Com NIC, Terratec DMX XFire, en ik ga een Promise TX2 Raid controller kopen.

Dus ik zoek eigenlijk een mobo met hele ZERO onboard opties, en 6 PCI sloten. Veel meer keus heb ik niet behalve de Abit die veelst te duur is.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje, ik ben eerst nog ff shop surveyŽs gana lezen. De beste keus is Space Promotion of Completer.

Welke v/d twee.
Pagina: 1