ik vind het een gaaf spel maar ik zit vast 

je moet dus die detonators "oppakken"
HOE in godesnaam?!?!?!?
je moet dus die detonators "oppakken"
HOE in godesnaam?!?!?!?
werkt niet.Op woensdag 05 december 2001 14:19 schreef KaAzKoP het volgende:
er bij gaan staan en op enter drukken
en dan?!?!Op woensdag 05 december 2001 14:22 schreef Flipke het volgende:
Dan heb je gecheat en heb je ze al!? Anders moet je ff echt op de tafel springen!
Verwijderd
Als je op de tafel zit kun je ze misschien wel pakken!? Was bij mij iig wel!Op woensdag 05 december 2001 14:22 schreef hazes het volgende:
[..]
en dan?!?!
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Verwijderd
ja kijk maar rechts boven in je schermOp woensdag 05 december 2001 14:55 schreef Flipke het volgende:
Je hebt ze al, die andere dingen zijn Dinamiet staven!
aha gewoon enter dusOp woensdag 05 december 2001 15:10 schreef Kink het volgende:
ja, nu gewoon terug lopen naar die deur en dan ze dr op plakke
Verwijderd
Dit zijn nou intellectuele hoogetepunten op GoT waar we zo trots op zijn!Op woensdag 05 december 2001 15:18 schreef hazes het volgende:
[..]
aha gewoon enter dus
sjees wat ben ik toch lomp
Verwijderd
wist ie al volgens mij.....Op woensdag 05 december 2001 15:45 schreef R.T.B het volgende:
ben je dom ofzo, je hebt de detonators al, je wilt dan ook de dynamietstaven erbij hebben, dat net zo als dat je 3 dynamiet staven in je hand houd met een aansteker bij de lont. Dan ben je egt dom hoor, het spijt me, gewoon op de use button drukken en klaar is ..... (vul hier je naam in)
Verwijderd
zkers, lekkere matrix deja-vuOp woensdag 05 december 2001 16:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
Cewl effect trouwens als die deur eruitvliegt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq